اولین رزمایش همدلی استانی خانه مطبوعات لرستان انجام شد

به گزارش وبلاگ تاوافی، خبرنگاران/لرستان مدیر عامل خانه مطبوعات لرستان گفت: باتلاش خانه مطبوعات و رسانه های لرستان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اولین رزمایش همدلی در سال 1400 برگزار گردید.

اولین رزمایش همدلی استانی خانه مطبوعات لرستان انجام شد

محمدناصر بهاری، امروز در جمع وبلاگ تاوافی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: در راستای اهداف مشخص شده این خانه، اولین رزمایش همدلی با همکاری و مساعدت دستگاه های ذیربط درسطح مرکز استان و 9 شهر دیگر برگزار گردید.

وی گفت: در شرایطی که ویروس منحوس کرونا تمام اقشار مختلف جامعه را تحت تاثیر قرار داده است و با عنایت به فرا رسیدن عید سعید فطر مجالی پیش آمد تا این رزمایش انجام و بسته های معیشتی بین حدود 350 نفر توزیع گردد.

بهاری اضافه نمود: جا دارد صمیمانه از یاری های بی دریغ حامد ویسکرمی، مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در لرستان تشکر و قدردانی کنم، مسلما بدون یاری های ایشان این رزمایش به انتها نمی رسید.

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان ادامه داد: باید از همکاری ریاست جهاد کشاورزی لرستان و شرکت شیر پگاه که در این رزمایش همراه ما بودند تشکر کنم.

وی ادامه داد: این مدیریت و اعضاء هیأت مدیره خانه از ابتدای سال جدید تمام کوشش خود را در راستای اهداف ترسیم شده برای سال 1400 بکار بسته و در صدد است تا با ایجاد و تقویت ساختارهای قانونی خانه، فضایی مناسب برای فعالیت های رسانه ای بوجود بیاورد.

بهاری اضافه نمود: ما بدور از هیاهوهای فضای مجازی بدنبال خدمت به همکاران رسانه ای هستیم.

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان اضافه نمود: خانه مطبوعات، متعلق به همه اصحاب رسانه و با سلایق مختلف است و ما پذیرا همه و در خدمت این دوستان هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اولین رزمایش همدلی استانی خانه مطبوعات لرستان انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین رزمایش همدلی استانی خانه مطبوعات لرستان انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید