اینزاگی: پیروزی مقابل یوونتوس یک گام اساسی برای ما است، باشگاه از من خواست تا قراردادم را تمدید کنم

به گزارش وبلاگ تاوافی، سرمربی تیم فوتبال اینتر معتقد است شکست یوونتوس در بازی شب گذشته دو تیم، تیمش را در کورس قهرمانی نگه داشت و گامی اساسی در این راستا است.

اینزاگی: پیروزی مقابل یوونتوس یک گام اساسی برای ما است، باشگاه از من خواست تا قراردادم را تمدید کنم

به گزارش وبلاگ تاوافی، سیمونه اینزاگی در پی فزونی یک بر صفر شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل یوونتوس در هفته سی ویکم سری A ایتالیا و فتح دربی ایتالیا در استادیوم آلیانتس شهر تورین، به شبکه تلویزیونی DAZN گفت: این برد یک گام اساسی برای ما است. ما در حال تعقیب میلان و ناپولی در جدول رده بندی هستیم، می دانیم که اخیراً امتیازاتی از دست داده ایم اما سعی خواهیم کرد در هشت بازی به جامانده امتیازات لازم را به دست آوریم. من فشاری را احساس نکردم. صادقانه بخواهم بگویم، ما در این مقطع از فصل از نظر نتایج، عملکرد و جام ها بهتر از چیزی که انتظار داشتم، کار می کنیم.

وی بعلاوه با اشاره به انتقادهای غیرمنصفانه از خودش و تیمش اضافه نمود: ما اخیراً بازیکنان مهمی را از دست داده بودیم، چیزی که مردم درباره باشگاه های دیگر صحبت می کردند، در حالی که به ما که می رسید از تاکتیک ها صحبت می کردند. در ابتدای فصل به یاد می آورم که مردم چه می گفتند، یادم می آید اینتر 11 سال بود که در استادیوم یوونتوس برنده نشده بود. با این وجود، این هنوز یک سنگ بین راه است و به خوبی به یاد دارم که مردم چندی پیش در مورد ما چه می گفتند.

سرمربی اینتر در مورد آینده حرفه ای اش نیز اعلام کرد: من دو سال دیگر با اینتر قرارداد دارم، باشگاه از من خواست تا قراردادم را تمدید کنم اما ازمدیران باشگاه خواستم تا سرانجام فصل صبر نمایند. از دید من، ارزش قراردادها بسیار زیاد است. ما می دانیم که هفت ماه کار ما با تساوی مقابل تیم های جنوا، تورینو و فیورنتینا مبهم شد، با این حال حس می کنم که باشگاه، بازیکنان و طرفداران به من ایمان دارند.

اینزاگی ادامه داد: بدیهی است که ما آنقدر مردم را به مدت شش یا هفت ماه سرگرم کردیم که آنها پس از افت مقطعی تیم مجبور به انتقاد از ما شدند. خوشبختانه اکنون می توانم بین انتقاد سازنده و انتقادی که به دلایل دیگر ایجاد شده است، تفاوت قائل شوم.

وی در سرانجام گفت: در این ملاقات بازی سختی نداشتیم. یادم هست یووه در نیمه اول با خطا روی هندانوویچ توپ را به تیر افقی دروازه زد اما بازیکنان من بیشتر خطرات یووه را خنثی کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اینزاگی: پیروزی مقابل یوونتوس یک گام اساسی برای ما است، باشگاه از من خواست تا قراردادم را تمدید کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینزاگی: پیروزی مقابل یوونتوس یک گام اساسی برای ما است، باشگاه از من خواست تا قراردادم را تمدید کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید