برگزاری نشست معاون رییس جمهور با نمایندگان هرمزگان

به گزارش وبلاگ تاوافی، نشست معاون پارلمانی رییس جمهور با نمایندگان استان هرمزگان با تاکید بر ضرورت تعامل دولت و مجلس برای خل مسائل کشور برگزار گردید.

برگزاری نشست معاون رییس جمهور با نمایندگان هرمزگان

به گزارش وبلاگ تاوافی، سیدمحمد حسینی در نشست با نمایندگان استان هرمزگان با اشاره به تعامل خوب دولت و مجلس و ثمرات این تعامل برای حل مسائل مردم، اظهار کرد: دو مجموعه دولت و مجلس با هم افزایی و حرکت جهادی می توانند حل مسائل کشور را تسریع نمایند.

وی اضافه کرد: مجلس با حفظ نقش تقنینی و نظارتی خود، با تسریع در تصویب کارشناسی لوایح نقش مهمی در شتاب بخشیدن به خدمت گزاری به مردم دارد.

حسینی در ادامه تاکید نمود: تشکیل جلسات مشترک معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و مجامع استانی نمایندگان فرصتی خوبی برای شناخت ظرفیت ها و بسترهای استانی و تعامل و همفکری برای حل مسائل مردم است.

وی با اشاره به اهمیت ارتباط وزرا و مسئولان با نمایندگان مجلس برای حل مسائل، اضافه کرد: با هماهنگی رئیس مجلس شورای اسلامی کوشش داریم تا امکان مناسب تری را برای دسترسی بیشتر نمایندگان با وزرا و مدیران عالی فراهم کنیم.

براساس این گزارش احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس و رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان هم ضمن قدردانی برای برگزاری این نشست و خیر مقدم به معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: 13 شهرستان و حوزه در استان هرمزگان وجود دارند که هر کدام با مسائلی روبرو هستند و علیرغم اینکه هرمزگان در بحث درآمدزایی و پرداخت مالیات سهم بسزایی دارد اما در حوزه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش با مسائلی روبرو است.

وی با تشریح مسائل موجود در این دو حوزه و با ضمن درخواست برای استفاده از مدیران توانمند این استان در بحث مدیریت بومی و کشوری، گفت: مردم استان امیدوارند تا رئیسی حل مسائل مردم هرمزگان را در اولویت قرار دهد.

در این نشست محمد آشوری، احمد جباری، حسین رئیسی و منصور آرامی از اعضای مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم به بیان مطالبات خود برای حل مسائل حوزه انتخابیه و استان پرداختند.

استفاده از ظرفیت ها و نیروهای استان هرمزگان در دولت، برنامه ریزی برای حل مسائل استان و ارتباط مستمر وزرا و مسئولان دولتی با نمایندگان مجلس برای حل مسائل، از مهمترین مسائل و مطالباتی بود که از سوی نمایندگان استان هرمزگان در این جلسه مطرح شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری نشست معاون رییس جمهور با نمایندگان هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست معاون رییس جمهور با نمایندگان هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید