به تجربه سپاهان باختیم، داوری در سطح لیگ برتر نبود

به گزارش وبلاگ تاوافی، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم فوتبال سارگل بوشهر می گوید تیمش شجاعانه مقابل سپاهان بازی کرد و سپاهان با تجربه ای که داشت پیروز به پیروزی شد.

به تجربه سپاهان باختیم، داوری در سطح لیگ برتر نبود

فاطمه بیاتیانی امروز (جمعه28 آبان ماه) پس از شکست 8 بر صفر تیمش در مقابل سپاهان از هفته دوم لیگ برتر فوتبال در جمع وبلاگ تاوافی اظهار کرد: هفته دوم بازیها بود و از قبل می دانستیم که بازی سختی در مقابل سپاهان داریم. تیم ما بسیار جوان و بی تجربه است و شاید نود درصد تیم برای نخستین مرتبه در لیگ برتر بازی می کنند و بازی تدارکاتی هم نداشتیم.

وی اضافه کرد: انتظار فراتر از این از آنها نداشتیم؛ اما خوب بازی کردند شجاعانه پا به میدان گذاشتند و تا آخر خوب بازی کردند.

وی ادامه داد: باخت تیم را به گردن داوری نمی اندازم، باخت ما فنی و به بی تجربگی بازیکنان مربوط می شود و به تجربه بالای سپاهان؛ اما سطح کیفی داوری بسیار پایین بود در چند موردی که اعتراض داشتیم کاملا مشهود بود و همه دیدند چه اتفاقی رخ داد بنابراین می گویم سطح داوری نسبت به لیگ پایین بود.

سرمربی تیم سارگل در خصوص تکرار ضربه پنالتی و اعتراض بعد از مردود خاطرنشان کردند گل از سوی داور گفت: در تکرار ضربه پنالتی ما تغییر بازیکن دادیم و کادر فنی سپاهان متوجه این مسئله بود آنها باهوش و با دقت عمل کردند، این تذکر مربوط به داوری است که قبل از زدن ضربه یادآوری کنند که بازیکن مجاز به زدن پنالتی نیست.

بیاتیانی اضافه کرد: زمانی که بازیکن برای زدن پنالتی می رود داور شماره او را می نویسد؛ بنابراین می توانست به راحتی چک کند. ما مقصر بی توجهی داوران نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر تیم سپاهان متوجه نشده بود یا تیم دیگری بود چه اتفاقی رخ می داد، اعتراض من به این بود که داوری که در سطح لیگ برتر داوری می کند با هوشمندانه قضاوت کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "به تجربه سپاهان باختیم، داوری در سطح لیگ برتر نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به تجربه سپاهان باختیم، داوری در سطح لیگ برتر نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید