تصمیم قطعی یوونتوس درمورد موراتا معین شد

به گزارش وبلاگ تاوافی، به نظر می رسد یوونتوس یک فصل دیگر قرارداد قرضی آلوارو موراتا را تمدید خواهد نمود.

تصمیم قطعی یوونتوس درمورد موراتا معین شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تاوافی، آلوارو موراتا در تابستان گذشته و با قراردادی قرضی از اتلتیکو مادرید به یوونتوس پیوست. با این حال بندی در قرارداد مهاجم اسپانیایی گنجانده شد که در صورت علاقه بیانکونری آنها می توانند یک فصل دیگر این قرارداد قرضی او را تمدید کنند. اتفاقی که به نظر می رسد در آستانه رخ دادن است چراکه توتو اسپورت آن را تایید نموده و از طرف دیگر خود موراتا نیز در مصاحبه ای به نوعی به این موضوع اذعان کرد.

در همین ارتباط و پس از شایعات زیادی که در رابطه با آینده آلوارو موراتا مطرح شد، اکنون توتو اسپورت گزارش داده که باشگاه یوونتوس تصمیم نهایی خود را در خصوص این بازیکن اتخاذ نموده و میخواهد که به مدت یک فصل دیگر قرارداد قرضی او را تمدید کند.

در واقع باشگاه تورینی میخواهد 10 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید بپردازد تا آلوارو موراتا یک فصل دیگر در این تیم باقی بماند. همچنین در این گزارش ادعا شده که اگر باشگاه یوونتوس بخواهد سال آینده قرارداد موراتا را به شکل دائمی در بیاورد، اتلتیکومادرید از آن ها 35 میلیون یورو طلب خواهد نمود؛ موضوعی که به طور قطع رخ دادن آن با نظر سرمربی جدید بانوی پیر یعنی ماسیمیلیانو آلگری ارتباط مستقیم خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تصمیم قطعی یوونتوس درمورد موراتا معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم قطعی یوونتوس درمورد موراتا معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید