جان باختن 4 بیمار کرونایی دیگر در کردستان

به گزارش وبلاگ تاوافی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 177بیمار نو مبتلا به کرونا و جان باختن 4 نفر طی 24 ساعت گذشته در کردستان خبر داد.

جان باختن 4 بیمار کرونایی دیگر در کردستان

به گزارش از ،فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت:در حال حاضر 507 نفر از مبتلایان به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

او اضافه نمود: آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک شهرستان های استان حاکی است در سنندج 250 نفر، سقز 73 نفر، مریوان 25 نفر، قروه 44 نفر، بیجار 26 نفر، کامیاران 26 نفر، دیواندره 13 نفر، بانه 42 نفر و دهگلان 8 نفر به دلیل ابتلای شدید به این بیماری بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان نمود: اکنون 74 نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند و در 24 ساعت گذشته 4 نفر از مبتلایان در استان جان خود را از دست دادند و آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون به یک هزار و 264 نفر رسیده است.

رضاعی گفت:از این تعداد 501 نفر در سنندج، 232 نفر در سقز، 97 نفر در قروه، 74 نفر در کامیاران، 96 نفر در بانه، 73 نفر در دیواندره، 58 نفر در بیجار، 110 نفر در مریوان، 20 نفر در دهگلان و 3 نفر در سروآباد جان باختند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهفرایندان اظهار کرد: همچنان فرایند فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست وشوی مرتب دست ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنند، در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جان باختن 4 بیمار کرونایی دیگر در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان باختن 4 بیمار کرونایی دیگر در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید