حمله ارتش ترکیه به پایگاه های دولت سوریه در سراقب

به گزارش وبلاگ تاوافی، پایگاه های مخالف دولت سوریه امروز (یکشنبه) گزارش دادند، ارتش ترکیه مستقر در جنوب ادلب پایگاه های دولت سوریه را با موشک و خمپاره در شهر سراقب هدف گرفت. همچنین در انفجار شهر الباب سوریه تحت کنترل ترکیه 9 تن کشته و زخمی شدند.

حمله ارتش ترکیه به پایگاه های دولت سوریه در سراقب

به نقل از عربی 21، این پایگاه ها مدعی شدند، ارتش ترکیه پس از آن دست به این حملات زد که دولت دمشق مناطق مختلف جنوب ادلب را هدف گرفت.

پیش از این رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه گفته بود: حضور موثر ترکیه در سوریه ادامه خواهد داشت تا ثبات در مرزهای جنوبی ما با سوریه محقق گردد.

ادلب بخشی از منطقه کاهش تنش است که به موجب توافق میان ترکیه و روسیه در چارچوب نشست های آستانه پیرامون سوریه تشکیل شد.

همچنین در پی انفجاری که شنبه شب در ایست بازرسی وابسته به گروه های حامی ترکیه در شهر الباب واقع در شمال سوریه رخ داد، سه تن کشته و شش تن زخمی شدند.

رسانه های داخلی اعلام کردند، در میان این کشته شدگان افسر پلیس محلی نیز واقع شده است و این انفجار که اطراف حومه شرقی حلب رخ داد ناشی از خودروی بمب گذاری شده بود.

در شهر الباب هم مانند دیگر مناطقی که به واسطه گروه های هم پیمان ترکیه در شمال سوریه تحت کنترل آنکارا واقع شده است، انفجارهای زیادی رخ می دهد چرا که در ماه اوت هم دو انفجار در این شهر رخ داد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "حمله ارتش ترکیه به پایگاه های دولت سوریه در سراقب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله ارتش ترکیه به پایگاه های دولت سوریه در سراقب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید