دانشگاه ایلام اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی را برای جلوگیری از شیوع کرونا انجام داده است

به گزارش وبلاگ تاوافی، دانشگاه ایلام به منظور پیشگیرى از شیوع ویروس کرونا، مجموعه اى از اقدامات پیشگیرانه و بهداشتى انجام داده است.

دانشگاه ایلام اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی را برای جلوگیری از شیوع کرونا انجام داده است

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، دانشگاه ایلام به منظور پیشگیرى از شیوع ویروس کرونا، مجموعه اى از اقدامات پیشگیرانه انجام داده است. بر این اساس، این دانشگاه اقدام به تشکیل ستاد مداخله پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در دانشگاه کرده است و به بالا بردن سطح مداخلات بهداشتی خوابگاه ها، سلف سرویس ها و دیگر مکان های دانشگاه پرداخته است.

ارائه تمامى غذا ها در سلف سرویس های دانشجویی و رستوران ارغوان در ظروف یکبار مصرف و تعطیلی تمامى مراکز ورزشی و اردو های اعزامی ورزشکاران و تعطیلی تمامى کارگاه های آموزشی، نشست های علمی، اداری و آموزشی از دیگر اقدامات این دانشگاه براى پیشگیرى از شیوع ویروس کرونا هستند.

همچنین در این راستا، رئیس دانشگاه به همراه معاون دانشجویی و مدیر امور دانشجویی در سرا های دانشجویی حضور پیدا کردند و علاوه بر آن، فرآیند پایش دانشجویانی که با کشور های همسایه و استان های پر خطر تردد داشته اند در این دانشگاه انجام شد.

علاوه بر آن، دانشگاه ایلام اقدام به ارائه آموزش های پیشگیری و مقابله از طرق سایت و کانال های تلگرامی کرده است و به تب سنجی و پایش سلامت کارکنان آشپزخانه و سلف سرویس برادران و خواهران و تب سنجی و ارائه آموزش های پیشگیری به بیش از ششصد تن از دانشجویان پرداخته است و به ارائه آموزش های پیشگیری برای مراجعین مرکز بهداشت، درمان و مشاوره نیز پرداخته است.

حضور همه روزه پزشک، پرستار و کارشناس بهداشت در مرکز بهداشت جهت ارائه خدمات پزشکی و آموزشی برای پیشگیری و مقابله با کروناویروس، ارائه محلول ضدعفونی کننده برای ورودی و خروجی گیت های سرا های دانشجویی، ضد عفونی کردن سطح دانشگاه و کلاس ها و تمام کامپیوتر ها و تلفن های محل استقراراساتید و کارکنان، تعطیلی تمام فعالیت های آموزشی دانشگاه تا پایان هفته جاری با هماهنگی مقامات استانی، حذف انگشت نگاری کارکنان (چراکه روش انگشت نگاری یکی از راه های انتقال ویروس کروناست)، تب سنجی تمام اساتید و کارکنان دانشگاه از دیگر اقدامات دانشگاه ایلام در زمینه پیشگیرى از شیوع ویروس کرونا است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشگاه ایلام اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی را برای جلوگیری از شیوع کرونا انجام داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه ایلام اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی را برای جلوگیری از شیوع کرونا انجام داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید