دی بروین: درک نمی کنم چرا مورینیو اجازه داد از چلسی جدا شوم

به گزارش وبلاگ تاوافی، خبرنگاران: هافبک بلژیکی تیم فوتبال ولفسبورگ بازی در لیگ کشورهای انگلیس، اسپانیا، فرانسه و آلمان را به حضور در فوتبال ایتالیا و روسیه ترجیح می دهد.

دی بروین: درک نمی کنم چرا مورینیو اجازه داد از چلسی جدا شوم

به گزارش وبلاگ تاوافی، کوین دی بروین 23 ساله که شایعه علاقمندی سه تیم منچسترسیتی، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن برای جذب وی مطرح شده است، در خصوص آینده حرفه ای اش گفت: در جلسه ای که با سران باشگاه خواهم داشت در خصوص آینده حرفه ای ام به گفت و گو خواهیم پرداخت. هر اتفاقی که در خصوص من رخ دهد تیم ولفسبورگ باید برای فصل بعد ترکیب خود را تقویت کند، چون رقابت در فصل پیش روی بوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا دشوارتر از فصل اخیر خواهد بود.

وی اضافه نمود: اگر قرار باشد از ولفسبورگ جدا شوم انتخاب خاصی برای پیوستن به تیم دیگری ندارم. البته 95 درصد نمی خواهم فوتبالم را در روسیه یا ایتالیا دنبال کنم، چون به سبک بازی ام نمی خورند. ترجیح می دهم دوران حرفه ای ام را در لیگ برتر انگلیس، لالیگای اسپانیا، لوشامپیونه فرانسه یا بوندس لیگای آلمان دنبال کنم، چون تیم های خوبی در این چهار لیگ وجود دارند که خواستار به خدمت دریافت من هستند.

هافبک نفوذی ولفسبورگ که در ماه ژانویه 2014 پس از انجام 9 بازی برای چلسی در ازای 18 میلیون پوند به این تیم آلمانی پیوست، گفت: هنوز هم درک نمی کنم چرا ژوزه مورینیو اجازه داد از چلسی جدا شوم. هیچگاه هم در این مورد با او صحبت نکرده ام. مورینیو در این خصوص گفته که به خاطر عملکردم در تمرینات تمایلی برای ادامه همکاری با من نداشته ولی این بهانه ای بیش نبود! پس از چهار ماه حضور در چلسی از مورینیو خواستم که از چلسی جدا شوم. نمی خواستم در تیمی بمانم که حتی 10 دقیقه هم بازی نمی کردم.

دی بروین توضیح داد: کسی نمی تواند بگوید که من در چلسی خوب تمرین نمی کردم. در بلژیک و بوندس لیگا تاکنون ندیده ام کسی بخواهد از نحوه تمرین کردن من ایراد بگیرد و شکایتی داشته باشد. به هر حال از اینکه از چلسی جدا شدم، ناراحت نیستم. وقتی هم به ولفسبورگ منتقل شدم، چلسی هم در این بین سود کرد و همه شاد بودند.

منبع: تسنیم

به "دی بروین: درک نمی کنم چرا مورینیو اجازه داد از چلسی جدا شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی بروین: درک نمی کنم چرا مورینیو اجازه داد از چلسی جدا شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید