رزمایش کره جنوبی با هدف تقابل با سلاح های کشتار جمعی کره شمالی

به گزارش وبلاگ تاوافی، ستاد مشترک ارتش کره جنوبی رزمایشی در پنج بخش مختلف این کشور با هدف مقابله با حملات محتمل کره شمالی همسایه خود برگزار می نماید.

رزمایش کره جنوبی با هدف تقابل با سلاح های کشتار جمعی کره شمالی

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ تاوافی، بعضی منابع خبری گزارش دادند که کره جنوبی از دوشنبه هفته جاری رزمایشی عظیم جهت مقابله با حملات محتمل کره شمالی همسایه خود برگزار می نماید.

به گزارش وبگاه ان کی نیوز ستاد مشترک ارتش کره جنوبی آدینه اظهار داشت که ارتش این کشور با برگزاری این رزمایش خود را برای برهه نبرد و حلات محتمل علیه تاسیسات خود آماده می نماید.

در این رزمایش، نیروهای ارتش، پلیس و آتش نشان ها در شهر دائگو در جنوب شرقی و استان گیونگ سانگ در شمال کره جنوبی تمرین های مقابله با سلاح های کشتار جمعی و تهدیدات غیرمتعارف از جملهکرونارا برگزار می نمایند.

این رزمایش که از دوشنبه هفته جاری آغاز می گردد تا ابتدای ماه نوامبر در پنج بخش مختلف کره جنوبی ادامه دارد و قرار است هر یک سال درمیان برگزار گردد.

این در حالی است که در تازه ترین تنش بین سئول و پیونگ یانگ، کره شمالی، سئول را متهم به ارسال بالن های آلوده به ویروس کرونا نموده و به شهروندان خود هشدار داده است. کره شمالی ادعا نموده که کره جنوبی ممکن است با ارسال بالن های آلوده به کرونا بر فراز خاک کره شمالی، اهالی این کشور را آلوده کند.

دولت کره شمالی از شهروندان خود خواسته تا اعلامیه های ارسالی در بالن از سوی کره جنوبی را هرگز قرائت ننمایند زیرا ممکن است این اوراق به ویروس کرونا مبتلا باشند. در رسانه های کره شمالی در این باره آمده است: وقتی با جسم عجیبی که پرواز می نماید روبرو می شویم، باید آنها را بعنوان مسیری ممکن برای انتقال ویروس مخرب به جای پدیده ای طبیعی در نظر بگیریم.

کیم جونگ اون، رئیس کره شمالی پیشتر گفته بود که این کشور به طور کامل از ورود ویروس کرونا جلوگیری نموده است. و هشدار داده بود که این موضوع نباید باعث ایجاد غرور بی جا و کاهش کوشش ها برای مبارزه با این ویروس منجر گردد. رئیس کره شمالی خواهان حفظ هوشیاری حداکثری برای مقابله با این ویروس شده بود. پیشتر خبرگزاری انگلیسی رویترز به نقل از یک مقام کره شمالی گزارش داد، حدود 500 فرد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در این کشور قرنطینه شدند.

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "رزمایش کره جنوبی با هدف تقابل با سلاح های کشتار جمعی کره شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزمایش کره جنوبی با هدف تقابل با سلاح های کشتار جمعی کره شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید