رنگ های ممنوعه برای گردشگران در کشورهای کره جنوبی و کره شمالی

به گزارش وبلاگ تاوافی، کره جنوبی یک کشور مدرن است که روی پوشیدن لباس هایی با رنگ های خاص هیچ منعی ندارد. با این حال، گاهی مردم بیشتر تمایل دارند به سبک غربی ها لباس بپوشند؛ حتی وقتی که کارهای روزمره خود را انجام می دهند.

رنگ های ممنوعه برای گردشگران در کشورهای کره جنوبی و کره شمالی

بانوان

در مکان های کسب وکار و محیط های اداری و تجاری، خانم ها باید از یک سری خط مشی ها و اصول پیروی نمایند: پوشیدن لباس هایی با رنگ های خاموش و مقدار مناسب. در واقع، بانوان باید لباس هایی بپوشند که کوتاهی آنها به مقدار معقول و رنگ های آنها ملایم و مات باشد و جلب توجه نکند. یک گردشگر ممکن است دلش بخواهد هر چیزی که دوست دارد را بر تن کند اما معمولاً دامن های خیلی کوتاه، تاپ های نیمه برهنه و تاپ های نیم تنه از سوی دیگران مورد تأیید نیست و گاهی زننده است. زنان جوان تر، مخصوصاً در سئول، اغلب دامن ها و شلوارک های کوتاه می پوشند.

کره شمالی

شهروندان امریکایی می توانند کشور کره شمالی را فقط در غالب تورهای گردشگری بازدید نمایند. تورهای گردشگری اغلب به گردشگران توصیه می نمایند که لباس پوشیده و محافظه کارانه بر تن نمایند و تی شرت هایی که روی آنها تصویر کره جنوبی یا امریکا دارد را نپوشند. لباس مرتب و پوشیده در اصل به یک گردشگر امکان می دهد تا حس انگشت نما شدن و جلب توجه کردن نداشته باشد.

هدایا

به دیپلمات ها، اشخاص سیاسی و تجارت پیشگان توصیه می گردد که کلاه یا سربند سبزرنگ هدیه ندهند. زیرا بر طبق سنت و باوری که از مردم چی نشأت می گیرد، کسی که کلاه سبز بر سر کند نامزدی دارد که به او خیانت نموده است. هدایایی که روی آنها به رنگ قرمز نوشته شده است نیز علامت مرگ هستند و پیشنهاد نمی شوند.

منبع: فوت و فن

به "رنگ های ممنوعه برای گردشگران در کشورهای کره جنوبی و کره شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ های ممنوعه برای گردشگران در کشورهای کره جنوبی و کره شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید