رونمایی از نسخه نو اپلیکیشن مستربلیط: از امکان پیش بینی قیمت تا اعلام تخفیف های ویژه

به گزارش وبلاگ تاوافی، مستر بلیط طی هفته گذشته از جدیدترین نسخه اپلیکیشن خود رونمایی کرد.

رونمایی از نسخه نو اپلیکیشن مستربلیط: از امکان پیش بینی قیمت تا اعلام تخفیف های ویژه

مستر بلیط طی هفته گذشته از نوترین نسخه اپلیکیشن خود رونمایی کرد.

نسخه نو این اپلیکیشن برای کاربران سیستم عامل اندروید در تاریخ 18 اردیبهشت ماه سال جاری رونمایی شده و فرایند خرید بلیط سفر را برای کاربران ساده و سریع تر از قبل کرده است.

کاربران با نصب نسخه 2.1.6 اپلیکیشن مستربلیط می توانند با بهترین قیمت، بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و سواری بین شهری را خریداری کنند و علاوه بر این با استفاده از کدهای تخفیف که در کمپین های مختلف مستربلیط اعلام می شود، بلیط سفر را با قیمت مناسب تری بخرند.

در کنار اینها با استفاده از تقویم اعلام نرخ بلیط مستربلیط امکان بررسی و مقایسه قیمت ها در روزهای مختلف فراهم شده است و کاربران می توانند با جستجو و بررسی قیمت بلیط در روزهای مورد نظر ارزان ترین بلیط را خریداری کنند. امکان دیگری که مستربلیط در اختیار کاربرانش قرار داده است، پیش بینی قیمت است. به این ترتیب کاربران می توانند با کمک پیش بینی قیمت بلیط سفر متوجه شوند که قیمت بلیط به مقصد مورد نظرشان در روزهای آینده چقدر ارزان یا گران تر می شود.

امکان رهگیری قیمت بلیط، پیشنهاد مسیرهای جایگزین و نمایش جزییات کامل سفر و وسیله نقلیه از دیگر امکاناتی است که برای کاربران مستربلیط فراهم شده است.

مستربلیط به عنوان یکی از مهم ترین بازیگران اکوسیستم استارت آپی کشور و همچنین به عنوان بزرگترین استارت آپ گردشگری اصفهان در کنار تمام این قابلیت ها با ارائه پیشتیبانی 24 ساعته از مشتریان رضایت آن ها را جلب کرده است.

در حال حاضر این استارت آپ دانش بنیان کامل ترین سبد محصولات را در حوزه گردشگری ارائه می دهد و خریداران بلیط سفر می توانند برای سفر به هر نقطه از جهان با هر وسیله نقلیه روی مستربلیط حساب کنند.

اگر شما هم قصد دارید سفری باکیفیت با قیمت مناسب را تجربه کنید اپلیکیشن مستربلیط را نصب و بلیط سفر خود را آنلاین خریداری کنید.

منبع: کجارو

به "رونمایی از نسخه نو اپلیکیشن مستربلیط: از امکان پیش بینی قیمت تا اعلام تخفیف های ویژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از نسخه نو اپلیکیشن مستربلیط: از امکان پیش بینی قیمت تا اعلام تخفیف های ویژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید