پشت پرده اخراج دوباره باقری از استقلال فاش شد

به گزارش وبلاگ تاوافی، فرشید باقری، باید تا نیم فصل بیرون بنشیند تا شاید نیم فصل بتواند تیم جدیدی را به عنوان مقصد بعدی خود معرفی کند!

پشت پرده اخراج دوباره باقری از استقلال فاش شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تاوافی، روزی که فرشید باقری با تصمیم کادر فنی در اختیار باشگاه نهاده شد و آن مصاحبه جنجالی را انجام داد که مدیران باشگاه هر چه سریعتر رضایتنامه مرا بدهند! هیچ کسی گمان نمی برد این بازیکن دوباره از سوی محمود فکری در ترکیب جای بگیرد.

اما فکری این فرصت را به وی داد تا او به تمرینات تیمش برگردد،حتی برای فرصت دادن به این بازیکن او را در ترکیب اصلی تیمش قرار داد و اجازه داد بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندد،اتفاقی که با خشم طرفداران رو به رو شد اما سرمربی تیم به او فرصت داد تا شاید خودش را اثبات کند.

اما انگار قرار نبود باقری حرفه ای رفتار کند، او انتظار داشت در ترکیب دربی فیکس حضور داشته باشد اما کادر فنی اعتقادی به این مساله نداشت،به همین دلیل دوباره همان رفتارهای قبلی از سوی باقری سر می زند که این بار محمود فکری به صورت جدی قید او را می زند و او را برای دومین بار در اختیار باشگاه قرار می دهد تا تعیین تکلیف نهایی در مورد این بازیکن توسط مددی صورت گیرد.

حالا باقری،باید تا نیم فصل بیرون بنشیند تا شاید نیم فصل بتواند تیم جدیدی را به عنوان مقصد بعدی خود معرفی کند!

سینا حسینی

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پشت پرده اخراج دوباره باقری از استقلال فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده اخراج دوباره باقری از استقلال فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید