آخرین شایعات درباره آیفون 14 ، احتمالا این تغییرات را شاهد خواهیم بود

به گزارش وبلاگ تاوافی، اپل هفته آینده خط فراوری آیفون های 2022 خود را معرفی خواهد نمود و این هفته ها همه چیز منتهی به این اعلان است.

آخرین شایعات درباره آیفون 14 ، احتمالا این تغییرات را شاهد خواهیم بود

به گزارش وبلاگ تاوافی و به نقل از جی اس ام آرنا، یکی از شایعات پیرامون بریدگی بازطراحی شده در نمایشگر این است که این دو بریدگی با استفاده از پیکسل های بدون نور نمایشگر ظاهر می شوند. این نرم افزار کنترل می نماید که پیکسل های بین برش ها چه زمانی روشن یا فقط خاموش شوند.

این به گفته یک منبع ناشناس به MacRumors عنوان شده است. گفته می گردد که این شایعه از کارمندان فاکسکان که در فراوری آیفون 14 پرو نقش دارند، سرچشمه گرفته است.

یک گزارش تاییدی از 9to5Mac به زودی پس از آن منتشر شد که ادعا می نماید این قسمت های بین بریدگی ها نیز برای نمایش نشانگرهای حریم خصوصی اپل که با iOS 14 ارائه شده است، محفوظ خواهند بود. این نشان می دهد که چه زمانی میکروفون یا دوربین های فیلمبرداری به طور فعال به وسیله یک برنامه در دستگاه استفاده می شوند. این می تواند گوشه های نمایشگر را آزاد کند تا آیکون های شرایط بیشتری را در خود جای دهد.

به گفته منبع 9to5Mac، انتظار می رود اپلیکیشن دوربین دارای طرح بندی به روزرسانی شده باشد که بعضی از کنترل ها را به بالای صفحه منتقل می نماید. به طور خاص، دکمه فلاش و Live Photo درست در نوار شرایط و سایر تنظیمات درست در زیر برش ها قرار می گیرند.

این بریدگی توسعه یافته بعدا می تواند پیکسل هایی مانند هنگام تماشای ویدیو یا دریافت اعلان ها را نشان دهد. این یک راه چاره کمتر حواس پرتی برای مشاهده محتوا نسبت به بریدگی خواهد بود و همچنان دارای سخت افزار لازم برای راه چاره بیومتریک Face ID اپل محسوب می گردد.

بیشتر بخوانید:

  • اپل محتاج سامسونگ است | نقش کره ای ها در فراوری آیفون

این شایعه نباید به عنوان حقیقت در نظر گرفته گردد، چراکه هفته آینده در جریان رویداد زنده اپل همه چیز تعیین خواهد شد.

اپل چهار مدل نو آیفون متشکل از دو آیفون 6.1 اینچی و دو آیفون بزرگ تر 6.7 اینچی را عرضه خواهد نمود. سال جاری خبری از آیفون مینی نخواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین شایعات درباره آیفون 14 ، احتمالا این تغییرات را شاهد خواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شایعات درباره آیفون 14 ، احتمالا این تغییرات را شاهد خواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید