آنچلوتی: شاید اشتباه می کنم اما بازی مان هیچ نکته منفی نداشت

به گزارش وبلاگ تاوافی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پیروزی خفیف شاگردانش برابر رایو وایکانو را فاقد هرگونه نکته منفی دانست.

آنچلوتی: شاید اشتباه می کنم اما بازی مان هیچ نکته منفی نداشت

به گزارش وبلاگ تاوافی، رئال مادرید هفته بیست و ششم لالیگا را با یک پیروزی سخت خارج از خانه برابر رایو وایکانو به لطف تک گل دقیقه 83 کریم بنزما پشت سر گذاشت، اما با وجود این نتیجه سرمربی اش کارلو آنچلوتی تأکید کرد که هیچ نکته منفی در عملکرد شاگردان خود ندیده است.

آنچلوتی گفت: من از بازی تیمم بسیار راضی ام، همینطور از تعهد بازیکنان و انسجامی که در بازی شان نشان دادند. این بازی از آن بازی هایی بود که به ما نشان داد احتیاج داریم از کلی جهات جنگنده باشیم. من بسیار، بسیار راضی ام. بازی در خانه رایو وایکانو کار سختی است، چون هوادارانش جو سنگینی برای شما می سازند، همینطور به خاطر شرایط نامناسب چمن آن. با این حال ما کارمان را بسیار خوب انجام دادیم.

آنچلوتی اضافه کرد: فکر نمی کنم تیم های زیادی اینجا آمده و بازی را برده باشند، آنهم به آسانی. من شاید اشتباه می کنم، اما امروز در بازی تیمم هیچ نکته منفی ندیدم و از این بابت بسیار خوشحالم. گاهی اوقات ناکام می مانید، اما مهمترین چیز این است که کوشش کنید و در این بازی هم ما هر کاری از دست مان ساخته بود، انجام دادیم. می توانیم بگوییم که این بازی مثل یک فینال بود، چون رئال مادرید معمولاً فینال ها را می برد. من فکر می کنم که تیم ما اکنون روی فرم است و من از این مسئله هم بسیار خوشحالم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آنچلوتی: شاید اشتباه می کنم اما بازی مان هیچ نکته منفی نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: شاید اشتباه می کنم اما بازی مان هیچ نکته منفی نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید