اعلام دارایی خالص کریستیانو رونالدو

به گزارش وبلاگ تاوافی، در حالی که بیشتر بازیکنان فوتبال در 36 سالگی بازنشسته می شوند یا کم کم در فکر بازنشستگی هستند، کریستیانو رونالدو تازه به تیم سابقش برگشته است تا افتخارات سابقش را در کنار آن تکرار کند. ستاره پرتغالی اما نه به اسم یک بازیکن تمام شده بلکه به اسم مهاجم نوک اصلی در ترکیب تیم جدیدش قرار گرفته است و در دو بازی اش برای این تیم تا الان 3 گل زده است. بنابراین تعجبی هم ندارد که باشگاه منچستریونایتد برای او حقوقی بالاتر از سایر بازیکنان تیم در نظر گرفته باشد.

اعلام دارایی خالص کریستیانو رونالدو

بازگشت رونالدو به اولدترافورد پس از سه فصل حضور در یوونتوس در حالی رخ داد که او برای هموار شدن راستا انتقالش به منچستریونایتد حاضر شد تخفیفی قابل توجه برای پرداخت حقوش به شیاطین سرخ بدهد. در بدو پیوستن رونالدو به تیم تحت راهنمایی اولگنار سولسشایر بعضی منابع حقوق او را رقمی نزدیک به 480 هزار پوند در هفته اعلام کردند اما اکنون نشریه دیلی میل انگلیس اعلام نموده است که این رقم به 385 هزار پوند در هفته نزدیک تر است. با این حال این رقم رونالدو را به پردرآمدترین بازیکن تیم تبدیل نموده و داوید دخه آ دروازه بان اسپانیایی تیم را در رده دوم قرار می دهد.

ژرژ مندز مدیر برنامه پرتغالی رونالدو در مذاکرات خود کوشش نموده بود، حقوق رونالدو را 20 میلیون پوند در سال ببندد اما گویا خود رونالدو رضایت داده حقوق کمتری بگیرد تا راستا انتقالش به اولدترافورد هموار گردد.

منچستریونایتد با پرداخت 13 میلیون پوند به اسم رقم پایه و 7 میلیون پوند پاداش حاضر شد رونالدو را از یوونتوس بخرد اما حقوق ستاره پرتغالی در تیم انگلیسی، 115 هزار پوند در هفته نسبت به آن دریافتی اش از یووه کمتر است.

در همین حال سایت گل میزان خالص دارایی ها رونالدو را هم نزدیک به 500 میلیون دلار (363 میلیون پوند) اعلام نموده است. بعلاوه تصور می گردد که میزان دارایی های رونالدو از تمام منابع کمی بیش از درآمدهای رقیب آرژانتینی اش لیونل مسی باشد.

رونالدو در فهرست پردرآمدترین ورزشکاران سال 2021 دنیا که به وسیله نشریه فوربس منتشر شد با درآمدی 120 میلیون دلاری که 50 میلیون دلار آن حقوقش برای بازی در زمین بازی بود، سومین نفر شد.

در حال حاضر در لیگ برتر انگلیس، رونالدو بیش از هر بازیکن دیگری حقوق می گیرد. پس از او کوین دی بروینه هافبک بلژیک تیم فوتبال منچسترسیتی با دریافتی 389 هزار پوند در هفته و داوید دخه آ سنکربان منچستریونایتد با حقوقی به میزان 375 هزار پوند نفرات دوم و سوم فهرست دریافت کننده بیشترین حقوق در لیگ برتر هستند.

منبع: فرارو

به "اعلام دارایی خالص کریستیانو رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام دارایی خالص کریستیانو رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید