افزایش خودسرانه قیمت ها شن و ماسه خلاف شرایط مالی استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش وبلاگ تاوافی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور مالی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزایش قیمت شن و ماسه خلاف منطق و شرایط مالی استان است.

افزایش خودسرانه قیمت ها شن و ماسه خلاف شرایط مالی استان کهگیلویه و بویراحمد

سید احسان عسکری در مورد افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه گفت: صنف شن و ماسه مراجعات مکرری مبنی بر پایین بودن قیمت شن و ماسه داشتند که پس از آنالیز معین شد قیمت ها در استان نسبت به استان های همجوار پایین تر است.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به همین علت افزایش قیمت شن و ماسه با دو شرط افزایش بعد از ایام نوروز باشد و معین شدن اندازه افزایش، در دستور کار نهاده شد.

وی ادامه داد: زمانی برای افزایش قیمت ها معین نشد علاوه بر این اگر قیمت افزایش پیدا کند باید طی مصوبه ای به وسیله استانداری اعلام گردد اما هنوز در این زمینه تصمیم گیری نشده و کارخانه داران خودسرانه اقدام به این کار کردند.

عسکری اعلام کرد: متاسفانه شاهدیم صنف شن و ماسه 80 تا 90 درصد افزایش قیمت دادند که خلاف عقل، منطق و شرایط مالی استان است.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با این شرایط تصمیم گرفتیم که قیمت ها مجددا به قیمت سال 1400 بازگردد تا در آینده در مورد افزایش قیمت شن و ماسه، زمان و اندازه افزایش، تصمیم گیری گردد.

وی اعلام کرد: کسانی که شن و ماسه را بیشتر از قیمت سال گذشته به فروش می رسانند مشمول جریمه بسیار سنگین می شوند و در صورت عدم تمکین، کارخانه پلمب می گردد که بعضی واحدهای متخلف جریمه و پلمب شدند.

به گزارش وبلاگ تاوافی، عسکری بیان کرد: در حال حاضر قیمت شن و ماسه بدون یک ریال افزایش همان قیمت سال گذشته است و در آینده در مورد افزایش قیمت ها در چارچوبی که منافع مصرف کننده دیده گردد، عرف، منطق و شرایط مالی استان رعایت و منافع فراوری کننده لحاظ گردد تصمیم گیری می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افزایش خودسرانه قیمت ها شن و ماسه خلاف شرایط مالی استان کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش خودسرانه قیمت ها شن و ماسه خلاف شرایط مالی استان کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید