اخبار اقتصادی

ایگل کرمان موتور معرفی گردید ، مشخصات فنی و امکانات نهایی

ایگل کرمان موتور در واقع همان جک j4 نو است. این خودرو در مشخصات فنی، ظاهر و امکانات تغییراتی دارد. مشخصات فنی و امکانات نو خودرو چیست؟

10 بهمن 1402

تاثیر قیمت تازه مرغ در فروشگاه های زنجیره ای

خبرنگاران- قیمت مصوب مرغ تقریبا دو هفته پیش کیلویی 73 هزار تومان اعلام شد، اما هنوز آن را با قیمت بیشتری به مردم می فروشند. در بازار شرایط با هفته های ابتدایی اردیبهشت تقریبا هیچ فرقی ندارد و هنوز در یکسری از مغازه ها قیمت مرغ سه رقمی است. از آن طرف در فروشگاه...

30 اردیبهشت 1402

معرفی و گزیده نقدهای فیلم اکشن رها شده (Ghosted)؛ پرخرجِ کلیشه ای

رها شده (Ghosted) اکشن پرستاره و پرخرج اپل تی وی پلاس به تازگی منتشر شده و علیرغم پیش بینی ها نتوانست آن طور که باید و شاید ظاهر گردد و در جلب نظر منتقدان و مخاطبان ناموفق بود. نظرات انتقادی نسبت به فیلم تازه کریس ایوانز و آنا د آرماس به میزان ای منفی بود که...

12 اردیبهشت 1402

زیردریایی اتمی آمریکا مستقر می گردد، وقوع جنگی دیگر؟

افزایش تهدیدات هسته ای کره شمالی، همراه با نگرانی در خصوص پیشرفت های نظامی و مالی چین در منطقه، دولت بایدن را وادار به توسعه اتحاد آسیایی خود نموده است.

8 اردیبهشت 1402

معاون وزیر صنعت: هواپیمای ایرانی 100 نفره تا دوسال دیگر ساخته می گردد

منوچهر منطقی: هواپیماهای 150نفر به بالا جزو راهبردهاست که باید از سازندگان رده یک جهان به صورت نو یا کارکرده تأمین کنیم.

23 فروردین 1402

واشنگتن باید نگران موشک های مافوق صوت چین باشد

ایرنا نوشت: قانون گزاران آمریکایی بار دیگر از شرایط تسلیحات مافوق صوت آمریکا ابراز نگرانی کردند و داگ لمبورن، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا به تازگی در این راستا گفت واشنگتن باید نگران تسلیحات مافوق صوت چین باشد.

6 فروردین 1402

هزینه همسریابی در ایران چقدر است؟

تجارت نیوز نوشت: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت، مجوز 30 مرکز همسریابی تا به امروز صادر شده است. برخلاف اظهارات مقامات دولتی فعالیت این مراکز چندان هم رایگان نیست. یکی هزینه ثبت نام و معرفی می گیرد و آن یکی هزینه مشاوره. دکانی به نام ازدواج آسان، اما...

21 اسفند 1401

اسلامی و کمالوندی درباره سفر گروسی به کمیسیون امنیت مجلس چه گفتند؟

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه آقای کمالوندی در پاسخ به سوالات مطرح شده از جانب نمایندگان، ادعای مطرح شده درباره دسترسی آژانس به افراد را رد کرد و بعلاوه گفت با توجه به اینکه در فردو افزایش...

15 اسفند 1401

واکنش سلاجقه به آفتاب گیری توله یوز ها در پشت بام

رئیس سازمان محیط زیست گفت: حتی انسان هم برای استفاده از نور خورشید به پشت بام می رود و این بهترین راه برای آفتاب گیری است.

3 اسفند 1401

معرفی و خرید 3 نهال گردو که 250 کیلوگرم باردهی دارد

خرید و کاشت نهال گردو در بهمن ماه سود زیادی برای باغداران و کشاورزان دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا 3 نهال گردویی را به شما معرفی کنیم که تا 250 کیلو باردهی دارد.

30 بهمن 1401

با برنامه ریزی و همراهی جامعه محلی اقتصاد جزیره قشم در حوزه گردشگری رونق گرفته است

ایرنا/ براساس گزارشات منتشر گشته، با برنامه ریزی و همراهی جامعه محلی اقتصاد جزیره قشم در حوزه گردشگری رونق گرفته است.

7 بهمن 1401

با برترین هتل های آنتالیا آشنا شوید!

ترکیه سال هاست که به خاطر جاذبه های توریستی و هزینه های نسبتاً مناسبی که دارد به یکی از مقاصد اصلی سفرهای خارجی هموطنان مان تبدیل شده و در این بین بازار آنتالیا از همواره داغ تر است.

3 بهمن 1401

پیغام خطرناک بودجه برای اقتصاد ایران، شقاقی: بودجه ای نوشتیم که فقط حقوق و دستمزد پرداخت کنیم

پس از کش و قوس های فراوان و با 36 روز تاخیر، بالاخره لایحه بودجه سال 1402 به مجلس رفت؛ بودجه ای که قرار بود همراهی برنامه هفتم توسعه را با خود داشته باشد، اما در نهایت دولت از مجلس خواست که رنامه ششم توسعه تا تصویب برنامه هفتم تمدید گردد.

26 دی 1401

اطلاعات مهم درباره سفر کردن که می بایست حتما بدانید

سواحل ماسه سفید گرم، یک نوشیدنی استوایی در دست و چند روز دور از اینترنت و ایمیل و فضاهای مجازی به نظر بسیار دوست داشتنی و خوشایند می آیند. تعطیلات و سفر کردن، جز آن دسته چیزهایی هستند که بیشتر از همه در انتظار رسیدن و به وقوع پیوستن آن ها هستیم و در عین...

17 دی 1401

عایدی گردشگری بر عایدی نفت پیشی می گیرد

مقامات عربستان سعودی با اعلام این که در آینده نزدیک عایدی حاصل از گردشگری بر عایدی حاصل از نفت پیشی می گیرد، درصدد اجرای سیاست جایگزینی و الویت گردشگری به جای صنعت نفت هستند.

4 دی 1401

اولویت در اجرای پروژه های فناورانه شورورزی

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، روند تخریب محیط زیست ایران و بروز خشکسالی در منطقه ها مختلف یکی از معضلاتی است که اگر پاسخی درست و درخور به آن داده نشود؛ چالش های جدی گریبان گیر کشور خواهد شد.

9 آذر 1401

تایلند برویم یا هند؟ مقایسه کامل سفر به هند و تایلند

مقایسه هند و تایلند برای سفری لذت بخش تر، اینکه سفر به هند برویم یا تایلند؟ قصد دارید برای تعطیلات خود برنامه سفری را ترتیب دهید و از جاذبه های دیدنی کشورهای دیگر بازدید کنید. طبیعتا هر فردی پیش از سفر، بودجه ای را درنظر می گیرد و حتی گاهی مطابق با بودجه...

6 آذر 1401

آنالیز مجدد طرح تشویقی فرزندآوری درخواست مادران شد، ماجرای ادامه دار عدم پرداخت تسهیلات به روستاییان

پربازدیدترین اخبار 29 آبان ماه سرویس شهروند خبرنگار را در این بسته مشاهده کنید.

29 آبان 1401

استخراج سالانه 12 میلیون تن مواد معدنی از معادن فعال

سالانه 12 میلیون تن مواد معدنی از معادن فعال استان کرمانشاه استخراج می گردد.

22 آبان 1401

دیدگاه های عبدالملکی درباره منطقه ها آزاد، تشکیل منطقه ها آزاد تازه سرعت می گیرد

پس برکناری سعید محمد بعد از حدود یک سال از سمت دبیری شورای عالی منطقه ها آزاد تجاری - صنعتی و ویژه مالی، این شورا به مدت یک ماه به وسیله سرپرست (نصرالله ابراهیمی) اداره شد تا قرعه این سمت به نام حجت الله عبدالملکی، وزیر پیشین کار دولت سیزدهم افتاد.

18 آبان 1401
تعداد: (261)