با برترین هتل های آنتالیا آشنا شوید!

به گزارش وبلاگ تاوافی، ترکیه سال هاست که به خاطر جاذبه های توریستی و هزینه های نسبتاً مناسبی که دارد به یکی از مقاصد اصلی سفرهای خارجی هموطنان مان تبدیل شده و در این بین بازار آنتالیا از همواره داغ تر است.

با برترین هتل های آنتالیا آشنا شوید!

اگر پای صحبت اشخاصی که به آنتالیا سفر نموده اند نشسته باشید، حتما این جمله به گوشتان خورده: اصلاً از هتل خارج نمیشی و همینطور هم هست! هتل های آنتالیا سرشار از تفریحات فوق العاده هستند و به خودی خود از جاذبه های گردشگری این شهر ساحلی به حساب می آیند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین هتل های آنتالیا آشنا شوید.

بهترین هتل های شهر تاریخی استانبول

هتل های 5 ستاره آنتالیا

طبیعتاً اگر بحث بودجه سفر وجود نداشت اولین انتخاب تمام مسافران هتل های 5 ستاره بود! هیچ کس نیست که از یک اقامت لوکس و رویایی بدش بیاید. در ادامه به معرفی 2 تا از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا می پردازیم.

هتل Akra

هتل 5 ستاره آرکا در نزدیکی مرکز شهر و در مجاورت دریایی مدیترانه واقع شده است بنابراین، هم منظره فوق العاده ای دارد و هم دسترسی آسان به جاهای دیدنی و مراکز خرید.

فرض کنید که صبح با منظره دریای مدیترانه از خواب بیدار شدید. بعد از خیره شدن به منظره فوق العاده دریای مدیترانه نوبت به چه چیزی می رسد؟ درست حدس زدید، یک وعده غذایی لذیذ!

هتل Arka خانه برخی از بهترین رستوران های آنتالیاست. برای اینکه دلی از عزا در بیاورید می توانید به رستوران Pablito Bistroکه معدن غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی است سر بزنید یا سراغ رستوران Asmani، که در طبقه دهم هتل قرار گرفته است، بروید و در کنار غذا از منظره ها زیبا هم لذت ببرید.

در هتل آرکا هم همچون هر هتل لوکس دیگری استخر، سونا، حمام ترکی، انواع ماساژ، باشگاه و زمین تنیس نیز وجود دارد.

سفر به ترکیه در آذرماه

هتل Holiday Inn Antalya- Lara

این هتل مجذوب نماینده در یکی از منطقه ها قدیمی آنتالیا (لارا) قرار گرفته و بهترین انتخاب برای کسانی است که به جاهای دیدنی و تاریخی علاقه دارند.

هتل هالیدی این آنتالیا تمام ویژگی های یک هتل 5 ستاره و سوپر لوکس را دارا است. از استخر، سالن بدن سازی و اسپا گرفته تا اجاره ماشین و رستوران های فوق العاده. اما چیزی که این هتل را متمایز می نماید، فاصله کم (در حد پیاده روی) هتل با جاذبه های تاریخی آنتالیا مثل دروازه هادرین، مناره شکسته، برج ساعت و … است.

هتل های 4 ستاره آنتالیا

هتل های 4 ستاره آنتالیا قیمت مناسب تری از هتل های 5ستاره دارند و با امکانات خوبی که ارائه می دهند، تجربه دلنشینی را برای مسافران به وجود می آورند. در ادامه 2 تا از بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

هتل B Business Hotel & Spa

این موضوع که این هتل تنها 4 ستاره دارد کمی عجیب است! هتل و اسپای بی بیزنس در حقیقت تجربه ارزان یک هتل 5 ستاره در آنتالیاست پس توصیه میکنیم تا ستاره پنجم رو دریافت ننموده، به این هتل مجذوب نماینده سری بزنید.

این هتل در نزدیکی مراکز دیدنی آنتالیا (مثل موزه آنتالیا و دروازه هادرین) واقع شده و از امکانات مجذوب نمایندهی مثل: استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی و رستوران برخوردار است.

بوتیک هتل Tuvana

بوتیک هتل آنتالیا سازه ای با معماری سنتی عثمانی ست که در یک باغ سرسبز که پر از درختان پرتغال و نخل است بنا شده. این هتل نسبت به قیمتی که دارد از امکانات فراوانی برخوردار است و سفر خاطره انگیزی را برای شما به ارمغان می آورد. از ویژگی های این بوتیک هتل می توان به کف چوبی اتاق ها، Wi-Fi رایگان، بالکن (در برخی از اتاق ها!)، بوفه صبحانه، رستوران های ترکی و بین المللی و بعلاوه نزدیکی به بافت قدیمی آنتالیا و کاله ایچی اشاره نمود.

سفر به ترکیه در فصل پاییز

هتل های 3 و 2 ستاره آنتالیا

از اینجا به بعد کیفیت و خدمات رفته رفته جای خود را به قیمت مالی می دهند. این دسته از هتل ها بیشتر مناسب کسانی است که به هتل صرفاً به عنوان جایی برای خوابیدن نگاه می نمایند و می خواهند به گشت و گذار در شهر ساحلی آنتالیا بپردازند. در ادامه بهترین هتل 3 ستاره و 2ستاره آنتالیا را به شما معرفی می کنیم.

هتل 3 ستاره C & H Hotels Türkevi

هتل تورک اوی با نمای سنگی، فضایی دنج و دکوراسیونی سنتی در نزدیکی بازار آنتالیا واقع شده و به اسکله آنتالیا و مسجد قدیمی دسترسی خوبی دارد.

این هتل دارای 14 اتاق است و از امکانات آن می توان به بالکن های اختصاصی، اینترنت، صبحانه رایگان و رستوران اشاره نمود.

هتل 3 ستاره Dogan Hotel by Prana Hotels & اقامتگاه

اتاق های دنج و تمیز هتل دوغان می تواند خاطرات خوشی را برای شما به وجود آورد. این هتل در بافت قدیمی آنتالیا (کاله ایچی) واقع شده و با ساحل فاصله زیادی ندارد.

تمیزی و نظافت اتاق ها، امکانات رفاهی مورد احتیاج، سرو صبحانه در باغ هتل، رستوران ها و منظره دریا در برخی از اتاق ها از ویژگی های این هتل است.

هتل 2 ستاره Twenty

هتل توِنتی که یکی از پرطرفدار ترین هتل های آنتالیاست در چند قدمی دریا واقع شده و به مراکز دیدنی آنتالیا دسترسی خیلی خوبی دارد. اتاق های این هتل از نظر نظافت و تمیزی چیزی کم ندارند و تمامی امکانات رفاهی مورد احتیاج مسافران در آن ها تعبیه شده است.

از ویژگی های این هتل می توان به تمیزی و نظافت، نزدیکی به دریا، نزدیکی به اماکن تاریخی مثل موزه آنتالیا، دروازه هادرین و برج ساعت، ویو دریا (از برخی اتاق ها)، صبحانه و نزدیکی به رستوران های مختلف اشاره نمود.

سخن پایانی؛

در این مقاله به معرفی بهترین هتل های آنتالیا پرداختیم و از لوکس ترین تا مالی ترین هتل های آنتالیا را آنالیز کردیم. اگر تجربه سفر به هر یک از این هتل ها را داشتید یا هتل مورد علاقه تان از فهرست ما جا مانده حتما در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید و ما را هم از تجربیات تان مطلع کنید. برای خرید بلیط هواپیما استانبول می توانید روی وبلاگ تاوافی و تخفیف های شگفت انگیزش حساب کنید.

منبع: اسنپ تریپ

به "با برترین هتل های آنتالیا آشنا شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با برترین هتل های آنتالیا آشنا شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید