اولین تصاویر واقعی اپل واچ سری 7 منتشر شد

به گزارش وبلاگ تاوافی، در بحبوحه انتشار شایعه هایی مبنی بر فروش اپل واچ سری 7 طی هفته های آینده، اولین تصاویر واقعی از محصول نو غول دنیای تکنولوژی منتشر شده که توجه کاربران زیادی را به خود جلب نموده است. این تصاویر ابتدا در یک گروه فیس بوکی برای علاقمندان به این نوع گجت ها ارسال شد، اما مدتی بعد این تصاویر حذف شدند. در پوستر تصاویر منتشر شده این طور نوشته شده بود که که آن ها در اختیار یک شرکت مخابراتی هستند تا سری نو ساعت های هوشمند اپل را قبل از فروش رسمی آزمایش نمایند.

اولین تصاویر واقعی اپل واچ سری 7 منتشر شد

ما تا به حال فقط سری 7 اپل واچ را در پوستر های تبلیغاتی اپل دیده ایم و این شرکت هنوز تاریخی را برای زمان عرضه به بازار اعلام ننموده است. تصاویر منتشر شده نشان می دهد که اپل واچ سری 7 از نمایشگر بزرگ تری نسبت به سری 6 خود بهره می برد. برخلاف شایعه های اخیر، نمایشگر اپل واچ سری 7 حاشیه های گردتر و باریک تری دارد و اصلا صاف نیست. لبه های نمایشگر این ساعت مانند نسل قبلی کمی خمیده هستند.

صفحه نمایش بزرگ تر یکی از تغییراتی است که در طراحی اپل واچ سری 7 نسبت به سری 6 آن به چشم می خورد. سری 7 از گواهی IP6X برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب بهره می برد. اما از نظر مشخصات فنی و CPU مشابه اپل واچ سری 6 است. برخلاف شایعه ها، باتری سری 7 بهبود نیافته است و مانند سری 6، تا 18 ساعت شارژدهی می نماید. اما کابل شارژر به جای USB تایپ ای از نوع تایپ C است. عمر باتری در هر دو نسل ثابت مانده ولی سری 7 می تواند حدود 33 درصد سریع تر شارژ گردد و اگر اهل ردیابی خواب خود هستید، می توانید در خاتمه روز و قبل از خواب ساعت را برای استفاده از این قابلیت سریع آماده کنید.

همان طور که گفته شد، حاشیه های اطراف نمایشگر 1.7 میلی متر باریک تر هستند و روشنایی حالت نمایشگر همواره روشن 70 درصد افزایش یافته است. ابعاد ساعت کوچک تر، از 40 میلی متر به 41 میلی متر و ساعت بزرگ تر، از 44 میلی متر به 45 میلی متر تغییر نموده است. بدین ترتیب، اپل واچ سری 7 بزرگ ترین ساعت هوشمند این غول فناوری تا به امروز است.

در حالی که مطمئنا تغییرات فنی بیشتری برای نسل تازه ساعت های هوشمند شرکت اپل وجود دارد، باید منتظر بمانیم تا با عرضه این اپل واچ اطلاعات دقیق تری در اختیار ما قرار بگیرد. یکی از افشاگران مشهور مدعی شده که اپل واچ سری 7 از حدود دو هفته دیگر راهی بازار می گردد و کاربران از هفته آینده می توانند این ساعت هوشمند را پیش خرید نمایند. اپل چند هفته قبل در کنار گوشی های آیفون 13 از اپل واچ سری 7 هم رونمایی کرد ولی تاریخ مشخصی برای عرضه آن اعلام نشد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "اولین تصاویر واقعی اپل واچ سری 7 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر واقعی اپل واچ سری 7 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید