اولین خرید زمستانی پرسپولیس معین شد

به گزارش وبلاگ تاوافی، تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات فصل جاری خود را با حضور یک بازیکن که با این باشگاه قرارداد ندارد پیگیری می نماید.

اولین خرید زمستانی پرسپولیس معین شد

عیسی آل کثیر که به علت مصدومیت در ابتدای فصل قراردادش با این باشگاه تمدید نشد با مجوز یحیی گل محمدی در تمرینات حاضر می شود تا شرایط بازی کردن پیدا کند.

مهاجم فصل گذشته سرخپوشان مرکز که با لجبازی در روند درمانی باعث دوری نزدیک به یک ساله خود از فوتبال شد حالا می خواهد در صورت امکان بار دیگر برای پرسپولیس بازی کند.

گل محمدی پیش از این درباره آخرین شرایط قرارداد آل کثیر با پرسپولیس در جمع وبلاگ تاوافی گفته بود: از نظر شخصی مدیون این بازیکن هستم و تمام تلاشم را می کنم که به شرایط مطلوب برسد. عیسی با ما قرارداد ندارد، اما تا نیم فصل کنار ما تمرین خواهد نمود تا ببینیم شرایطش چه خواهد شد.

حالا سرمربی پرسپولیس تصمیم قطعی خود را در این خصوص گرفته و آل کثیر را به عنوان اولین خرید زمستانی این تیم در فصل جاری انتخاب نموده است.

او قرار است در نخستین جلسه پیش روی خود با رضا درویش درباره این موضوع صحبت کند تا دیگر قید خرید مهاجم تازه وارد دیگری را با حضور شیخ دیاباته، یورگن لوکادیا، حامد پاکدل و مهدی عبدی بزند.

منبع: فرارو

به "اولین خرید زمستانی پرسپولیس معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خرید زمستانی پرسپولیس معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید