چرا ستاره سابق تیم ملی در لیست خرید پرسپولیس نیست؟

به گزارش وبلاگ تاوافی، خبرنگاران: در حالی که گفته می شد اشکان دژاگه گزینه یحیی گل محمدی برای خط هافبک پرسپولیس است، اما این بازیکن در لیست یحیی قرار ندارد.

چرا ستاره سابق تیم ملی در لیست خرید پرسپولیس نیست؟

خبرورزشی نوشت: درپی اتفاقات اخیر و قهر کردن اشکان دژاگه با تراکتوری ها، ناگهان نام این بازیکن برای حضور در پرسپولیس از سوی چند رسانه غیررسمی مطرح شد.

پیگیری ها نشان می دهد که پرسپولیسی ها فعلا در حال حاضر برنامه ای برای جذب او ندارد. گفته می شود سن بالای دژآگه و البته مصدومیت های زیادی که او دچارش می شود، باعث شده تا پرسپولیسی ها که خود را برای قهرمانی در پنجمین دوره پیاپی لیگ و حضوری قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا آماده می کنند روی جذب این بازیکن حساب نکنند.

یحیی اولویت خود را در جابجایی روی جذب مدافع گذاشته است و آنچه مشخص است پرسپولیس در خط دفاعی نیاز به تقویت دارد و بعد از تقویت خط دفاع امکان جذب بازیکن دیگر در درون دروازه وجود دارد.

به طور قطع و یقین سرمربی باهوش پرسپولیس یک هافبک 35 ساله را به تیمش اضافه نخواهد کرد آن هم درحالی که هافبک های سرحالی در اختیار دارد. احمد نوراللهی، وحید امیری، احسان پهلوان، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک و علی شجاعی جملگی هافبک@های تأثیرگذار و خوبی محسوب می شوند. بنابراین اولویت یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس حفظ این نفرات در فصل آینده است.

این درحالیست که از این جمع، قرارداد احمد نوراللهی، وحید امیری، امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا در انتها فصل با پرسپولیس به اتمام می رسد ولی یحیی گل محمدی امیدوار است این نفرات قرارداد خود را تمدید کنند.

منبع: فرارو

به "چرا ستاره سابق تیم ملی در لیست خرید پرسپولیس نیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا ستاره سابق تیم ملی در لیست خرید پرسپولیس نیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید