برگزاری ملاقات رده بندی در لیگ برتر والیبال الزامی می گردد

به گزارش وبلاگ تاوافی، میلاد تقوی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره تصمیم فدراسیون برای برگزاری مراسم اختتامیه لیگ برتر والیبال گفت: از آنجایی که تاریخ دقیقی برای برگزاری فینال معین نبود پیشنهاداتی به تیم ها دادیم تا در صورت پذیرش از سمت آنها بتوانیم اختتامیه ای درخور شأن لیگ برتر والیبال برگزار کنیم.

برگزاری ملاقات رده بندی در لیگ برتر والیبال الزامی می گردد

دبیر کل فدراسیون والیبال ادامه داد: سه پیشنهاد ارائه شد. نخست اینکه مسابقه فینال طبق روال گذشته به صورت دو پیروزی از سه بازی باشد. دوم برگزاری فینال به شیوه گلدن ست بود و سوم برگزاری تک بازی برای تعیین قهرمان انجام شود که در نهایت باشگاه ها دو پیروزی از سه بازی را پذیرفتند.

وی تاکید نمود: منطقی است از آنجایی که تاریخ فینال تعیین نیست نمی توانیم تدارکات مراسم اختتامیه را بچینیم و همین کار را سخت می نماید. به همین دلیل تصمیم بر این گرفته شد تا مراسم اختتامیه بعد از عید نوروز و تعیین قهرمان برگزار شود.

میلاد تقوی درباره دلایل عدم برگزاری ملاقاتهای رده بندی نیز گفت: با توجه به شرایط کرونایی و فشار زیاد مسابقات تصمیم بر این گرفته شد تا برای جلوگیری از آسیب های احتمالی ملی پوشان دو تیم هراز و سپاهان، ملاقات رده بندی لغو شود. چرا که جبران آسیب دیدگی سخت است و برای حفظ سلامتی ملی پوشان با پیشنهاد دو باشگاه تصمیم به عدم برگزاری ملاقات رده بندی گرفته شد.

دبیر کل فدراسیون والیبال تاکید نمود: اما در برنامه فدراسیون داریم تا سال آینده برگزاری ملاقات رده بندی جزو الزامات شود و به صورت قانون تدوین شود.

وی درباره اینکه قرار بود 5 مارس میزبان لیگ ملت ها تعیین شود گفت: قرار بر این بود تا 5 مارس میزبان رقابت ها تعیین شود اما تا به امروز ایمیلی به فدراسیون از سوی فدراسیون جهانی ارسال نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برگزاری ملاقات رده بندی در لیگ برتر والیبال الزامی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری ملاقات رده بندی در لیگ برتر والیبال الزامی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید