برترین و معروف ترین مراکز خرید دبی

به گزارش وبلاگ تاوافی، شما هم عاشق خرید کردن هستید؟ پس حتما سفر به دبی برای شما بسیار دوست داشتنی و هیجان انگیز خواهد بود! در دبی می توانید به مراکز خرید بیشمار این شهر سر بزنید و هر آنچه که لازم دارید؛ بخرید. بیشتر این مجتمع های تجاری پا را فراتر از یک مرکز خرید گذاشته اند و هر آنچه که برای سرگرمی و خوشگذرانی و حتی یک اقامت بی عیب و نقص ضروری است را به صورت یکجا در خود جای داده اند.

برترین و معروف ترین مراکز خرید دبی

در ادامه این مطلب از مجله گردشگری وبلاگ تاوافی با ما همراه باشید. زیرا می خواهیم برترین و معروف ترین مراکز خرید دبی را به شما معرفی کنیم تا در سفر به دبی برای خرید کردن راحت تر باشید و مستقیما به سراغ برترین ها بروید.

مرکز خرید دبی مال | The Dubai Mall

دبی مال، یکی از بزرگ ترین مراکز خرید دبی و جهان است که در مجموع، 1200 فروشگاه در خود دارد و با مراجعه به آن می توانید هر آنچه لازم دارید را در سبد خرید خود قرار دهید.

این مرکز خرید، بخش های مختلفی مثل خیابان فشن (Fashion Avenue) ، سوق یا همان بازار، آکواریوم، موزه ژوراسیک دبی دینو، سینما ریل، پیست اسکیت روی یخ، کیدزانیا، آبنما و کافه ها و رستوران های متنوع دارد. در خیابان فشن دبی مال می توانید از فروشگاه های برندهای معروفی مثل گوچی، بربری، نایکی، آرمانی، دیور، ورساچه و بسیاری از دیگر برندهای بزرگ جهان خرید کنید.

در بازدید از دبی مال توجه داشته باشید که بوسیدن، در آغوش کشیدن، استعمال دخانیات و بردن حیوانات در این مجموعه، ممنوع است.

از آنجایی که دبی مال در نزدیکی برج خلیفه قرار گرفته، بازدید از آن را در کنار خرید از دبی مال به شما پیشنهاد می کنیم. می توانید در مجله گردشگری وبلاگ تاوافی، بیشتر با برج خلیفه دبی آشنا شوید.

ساعت کاری دبی مال: هر روز از 10:00 تا 24:00

آدرس دبی مال در گوگل مپ

آدرس: دبی، خیابان مرکز اقتصادی، در امتداد جاده شیخ زاید، جنب برج خلیفه

امارات مال | Mall of the Emirates

به یکی از شلوغ ترین مراکز خرید دبی یعنی مرکز خرید امارات یا امارات مال، خوش آمدید. مرکز خرید امارات، سومین پاساژ بزرگ در خاورمیانه است و سالانه بیش از 30 میلیون نفر از آن بازدید می نمایند.

در این مرکز می توانید از نمایندگان بیش از 630 برند تجاری معروف و فعال در زمینه پوشاک، لوازم دیجیتالی و ورزشی خرید کنید. برندهایی مثل جیمی چو،DKNY، لوبوتین و ورساچه در مرکز خرید امارات نمایندگی دارند. بعلاوه در این مرکز می توانید در پارک خانوادگی، سینما MOE VOX و Magic Planet که یکی از معروف ترین شهربازی های سرپوشیده جهان است؛ وقت گذرانی کنید.

ساعت کاری: هر روز از 10:00 تا 22:00

آدرس مرکز خرید امارات در گوگل مپ

آدرس: دبی، جاده شیخ زاید

مرکز خرید مارینا مال | Dubai Marina Mall

در سفر به دبی، حتما به مرکز خرید مارینا مال سر بزنید. مارینا مال، مرکز خریدی بزرگ، مجهز، زیبا و با بخش های مختلف است که در مجموع، 130 فروشگاه، 21 کافه و رستوران، چند سینمای فوق پیشرفته و یک بخش بازی برای بچه ها دارد.

این مرکز خرید چهار طبقه ای، 36 هزار و 200 متر مربع مساحت دارد و یک هتل پنج ستاره به نام دبی مارینا با 200 اتاق در آن قرار گرفته است. اگر مایلید که از میان هتل های دبی در این هتل اقامت داشته باشید؛ می توانید آن را به وسیله وبلاگ تاوافی رزرو کنید.

علاوه بر این که مارینا مال، مرکز خرید و سرگرمی است؛ رویدادهای مختلفی مثل آتریوم Dome (رویدادی بر اساس بازی های فکری و تعاملی) در آن برگزار می شوند.

ساعت کاری: روزهای شنبه تا چهارشنبه از 10:00 تا 22:00 و پنجشنبه ها و آدینه ها از 10:00 تا 24:00

آدرس مرکز خرید مارینا مال در گوگل مپ

آدرس: دبی، جاده شیخ زیاد

سوق مدینه جمیرا | Souk Madinat Jumeirah

مدینه جمیرا، یک مجموعه سرگرمیی و گردشگری عربی در پوسته ای مدرن است. این مجموعه قسمت های مختلفی را شامل می گردد اما بازار مدینه جمیرا یا سوق مدینه جمیرا، آوازه بلند و بالایی دارد.

بیشتر مغازه های مدینه جمیرا کوچک هستند و کاملا حال و هوای بازارهای عربی در آنها موج می زند. اما در عوض، تنوع اجناس در آن بالاست و می توانید در این بازار از فرش ایرانی گرفته تا ظروف ترک و لباس از برندهای عربی را بخرید.

در مجموعه 48 هکتاری مدینه جمیرا، رستوران ها و کافه های سنتی و بین المللی مختلفی از جمله یک رستوران ایرانی، چهار هتل سوپر لوکس، مرکز خرید و بخش سرگرمی خانوادگی وجود دارد.

ساعت کاری: هر روز از 10:00 تا 23:00

آدرس سوق مدینه جمیرا در گوگل مپ

آدرس: دبی، خیابان شاه سلمان بن عبدالعزیز آل سعود

مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی | Dubai Festival City Mall

فسیوال سیتی مال یکی دیگر از مراکز خرید دبی است که گردشگران، حداقل برای یک بار هم که شده؛ برای خرید به آن سر می زنند. در این مرکز خرید، می توانید از 400 نمایندگی برندهای معروف جهانی و عربی، خریدی خوب و متنوع داشته باشید. اگر علاقه مند به خرید از ایکیا هستید؛ خوب است بدانید که تنها شعبه این فروشگاه در دبی در سیتی مال قرار گرفته است.

مبلمان، لباس و وسایل ورزشی، زیورآلات، ساعت و کالاهای برندهایی مثل Coach، Topshop یا Koton را می توانید از مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی بخرید.

فستیوال سیتی مال تنها مرکزی برای خرید نیست بلکه در آن می توانید از فضاهای سرگرمیی مثل شهربازی، چرخ و فلک، آبنمای موزیکال، شبیه ساز پرواز، سینما، هتل و رستوران هایی مثل Hardees هم بهره ببرید.

ساعت کاری: هر روز از 10:00 تا 22:00

آدرس مرکز خرید فسیوال سیتی مال دبی در گوگل مپ

آدرس: دبی، فستیوال سیتی دبی

مرکز خرید سیتی واک دبی | City Walk

سیتی واک، یکی از خلاق ترین مراکز خرید دبی است. در این مرکز می توانید در کنار خرید در محیطی مدرن، با دوستان و خانواده خود سرگرمی کنید.

در مرکز خرید سیتی واک، نه تنها امکان خرید از 140 بخش مختلف را دارید بلکه می توانید در گوشه و کنار آن از آثار هنرمندان معروفی مثل بنکسی (Banksy) یا نیک واکر (Nick Walker) هم تماشا کنید.

وجود 70 رستوران و کافه مختلف، هاب صفر (Hub Zero)، بلوارهای مختلف، شهربازی ماتل (Mattel Play Town)، سینما، مرکز تئاتر و هتل La Ville در کنار فروشگاه های مختلف سیتی واک در کنار هم، هر کسی که قصد خرید و خوشگذرانی دارد را به سمت این مرکز می کشاند.

ساعت کاری: هر روز از 10:00 تا 22:00

آدرس مرکز خرید سیتی واک دبی در گوگل مپ

آدرس: دبی، خیابان ال صفا، خیابان الوصل

مرکز خرید بورجومان | Burjuman Mall

بورجومان یکی از قدیمی ترین مراکز خرید دبی است که با وجود قدمتش، هنوز هم به روزترین مدل های روز جهان را در آن می توان پیدا کرد.

برجمان دارای دو بخش قدیم و نو است. معروف ترین و البته گران ترین فروشگاه های بورجومان مثل مونت بلانک، لوئیس ویتون و هرمس، در بخش قدیمی این مرکز یعنی بال شاقتصادی قرار دارند. در بال جنوبی یا بخش نو بورجومان هم یک برج اداری 30 طبقه ای، هتل 23 طبقه و یک مجموعه آپارتمانی 26 طبقه واقع شده است.

در بورجومان می توانید علاوه بر خرید، از بخش های دیگری مثل زمین بازی بچه ها، آبنمای موزیکال، رستوران و کافی شاپ های متنوع بهره ببرید.

ساعت کاری: هر روز از 10 صبح تا 22

آدرس مرکز خرید بورجومان دبی در گوگل مپ

آدرس: دبی، جاده خالد بن ولید

مرکز خرید سیتی سنتر دیره | City Centre Deira

سیتی سنتر دیره یکی از اسامی پر تکراری است که معمولا از مسافران دبی زیاد می شنوید. مرکز خرید سیتی سنتر دیره، در سال 1996 تاسیس شده و علاوه بر 370 فروشگاه، 11 سینما بزرگ و مجهز، سالن بولینگ، دو فود کورت، شهربازی جادوی سیاه، 112 آپارتمان و یک هتل دارد.

نکته جالبی که درباره این مرکز خرید وجود دارد این است که سالانه بیش از 20 میلیون نفر از آن بازدید و خرید می نمایند. در این مرکز می توانید از فروشگاه مارکز، دبنهامز، اسپنسر، موموسو، مینیسو، دایسو، H&M و بسیاری از برندهای دیگر خرید کنید.

ساعت کاری: هر روز از 10:00 تا 24:00

آدرس مرکز خرید سیتی سنتر دیره در گوگل مپ

آدرس: دبی، دیره، تقاطع خیابان های الاتحاد و بنی یاس

دبی اوت لت مال | Dubai Outlet Mall

این روزها خرید کردن از اوت لت ها، بخشی از سبک زندگی مردم شده و دبی اوت لت مال یکی از مراکز خرید معروف دبی و مخصوص همین سبک از خرید است.

اوت لت مال دبی اولین مرکز خرید اوت لت در خاورمیانه محسوب می گردد و بیشتر از 240 فروشگاه و نمایندگی 1200 برند برتر جهانی را در خود دارد. این بازار بزرگ پر است از شعب خرده فروشی که همواره تخفیف های باورنکردنی دارند.

معمولا اجناسی که در دبی اوت لت مال به فروش می رسند؛ معمولا بین 30 تا 90 درصد تخفیف دارند. اجناسی که در این مرکز خرید عرضه می شوند بیشتر شامل لباس، کیف، کفش، عطر، جواهرات، مبلمان، لوازم دیجیتال و بسیاری از کالاهای دیگر هستند.

در دبی اوت لت مال می توانید با کارت پلاس اوت لت (Outlet Plus Card) تخفیف های بیشتری دریافت کنید. اعتبار این کارت ها یک روزه است و می توانید آنها را از باجه های خدمات مشتریان دبی اوت لت مال بخرید.

ساعت کاری: از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10:00 تا 22:00 و پنجشنبه ها از ساعت 10:00 تا 24:00

آدرس دبی اوت لت مال در گوگل مپ

آدرس: دبی، بلوار العین

مرکز خرید مرکاتو دبی | Mercato Shopping Mall

مرکاتو مرکز خریدی شگفت انگیز و زیباست که بیش از 140 فروشگاه دارد. منبع الهام ساخت مرکز خرید مرکاتو در دبی، از نام آن گرفته تا سبک طراحی و ساختش، هنر متعالی ایتالیا در دوران رنسانس است.

مرکاتو به بهشت برندبازها معروف است و در آن می توانید علاوه بر خرید برای بزرگسالان برای بچه ها هم خرید کنید. در این مجتمع کالاهایی همانند کفش، عینک آفتابی، جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی و … به فروش می رسند.

در مرکاتو علاوه بر خرید می توانید در بخش هایی مثل شهربازی Fun City و سینما Vox ، Virgin Megastore سرگرمی و وقت گذرانی کنید.

ساعت کاری: هر روز از 10:00 تا 22:00

آدرس مرکز خرید مرکاتو دبی در گوگل مپ

آدرس: دبی، جاده ساحلی جمیرا

به بهشت مراکز خرید جهان خوش آمدید!

مراکز خرید دبی بیشتر از 60 مورد هستند و این در حافهرست که این شهر تنها 3 میلیون نفر جمعیت دارد. و این یعنی هر آنچه که بخواهید؛ از شیر مرغ گرفته تا جان آدمیزاد را در دبی می توانید بخرید.

نگران خرید بلیط هواپیما دبی هم نباشید؛ با وبلاگ تاوافی مقرون به صرفه ترین بلیط از برترین ایرلاین را برای سفر به دبی در دست خواهید داشت.

در آخر شما بگویید که جای کدام یک از مراکز خرید دبی در فهرست ما خالی است؟

شیما پاژخ

منبع: فلای تودی

به "برترین و معروف ترین مراکز خرید دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین و معروف ترین مراکز خرید دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید