در پی 12 ماهه شدن گردشگری هرمزگان هستیم

به گزارش وبلاگ تاوافی، خبرنگاران/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: در پی 12 ماهه شدن گردشگری استان هرمزگان و ایجاد عایدی پایدار برای فعالان این حوزه هستیم.

در پی 12 ماهه شدن گردشگری هرمزگان هستیم

مهدی دوستی صبح امروز (دوم اسفندماه) در جلسه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی استان هرمزگان اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم این دولت در استان هرمزگان 12 ماهه کردن گردشگری در استان است الان خدمات گردشگری قیمت بالایی دارد اما مردم بهره کافی را از این حوزه نبرده اند.

وی اضافه نمود: در حال حاضر گردشگری این استان تنها در 3 ماه از سال برای فعالان این حوزه ایجاد عایدی می نماید و به همین علت در پی اجرا کردن طرح های مختلفی برای بهره مندی 12 ماهه گردشگران از این استان و کسب عایدی پایدار برای فعالان این حوزه هستیم.

استاندار هرمزگان گفت: جهتهای ورودی استان از جمله فرودگاه را آنالیز نموده ایم و طرح هایی داریم رفاه بیشتری را شامل حال گردشگران و مسافران کند.

وی توضیح داد: برای استان چندین رویداد و جشنواره تابستانی هم تعریف خواهیم کرد تا موجب جذب گردشگران و مسافران به این استان گردد که یکی از نیازهای ایجاد چنین رویدادهایی ناوگان حمل و نقل سالم و ایمن است که بتوان با استفاده از آن گردشگران را در سطح استان جابجا کرد.

مهدی دوستی گفت: گردشگری این استان کوتاه مدت است و زمان ماندگاری مسافر در استان کوتاه است این استان بالغ بر هزار کیلومتر نوار ساحلی خط مستقیم دارد به همین علت در حال برنامه ریزی برای ایجاد جهت گردشگری خودرویی در نوار ساحلی و بازدید از جنگل های حرا و جاذبه های ساحلی هستیم که برای این امر نیز نیازمند یک ناوگان حمل و نقل ایمن هستیم.

وی ادامه داد: در حوزه نوسازی ناوگان و طرح های داده شده از سوی سرمایه گذاران نیز در این زمینه آمادگی داریم تسهیلات بانکی مقرون به صرفه قیمت و تسریع در انجام امور را برای یاری به سرمایه گذاران انجام دهیم و برابر قانون برای خروج خودروها از گمرک پس از استعلامات لازم از مراجع قانونی همکاری خواهیم کرد.

به گزارش وبلاگ تاوافی، سرمایه گذاران نیز در این جلسه چند طرح برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بندرعباس و استفاده از ناوگان خودروهای هیبریدی در فرودگاه ارائه و اعلام آمادگی کردند در این استان سرمایه گذاری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "در پی 12 ماهه شدن گردشگری هرمزگان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در پی 12 ماهه شدن گردشگری هرمزگان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید