تشکیل شورای عالی جوانان به ریاست رئیس جمهور بعد از 9 سال

به گزارش وبلاگ تاوافی، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از تشکیل شورای عالی جوانان به ریاست رئیس جمهور در هفته جوان اطلاع داد.

تشکیل شورای عالی جوانان به ریاست رئیس جمهور بعد از 9 سال

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ تاوافی، وحید یامین پور در صفحه توئیتر خود نوشت: در این هفته، بعد از 9 سال، شورای عالی جوانان به ریاست رئیس جمهور محترم تشکیل خواهد شد.

وی بعلاوه اضافه نمود: در هفته جوان (21 الی27 اسفند) به همت همکاران و سازمان های مردم نهاد جوانان در هر استان بیش از 100 برنامه برگزار خواهدشد. در 150 شهرستان نیز جشن بزرگ میلاد حضرت علی اکبر (ع) و تقدیر از جوانان برتر برگزار خواهدشد. قرن نو را با یاد اهل بیت و با تکریم جوانان مومن تلاشگر شروع خواهیم کرد.

شورای عالی جوانان از جمله نهاد های جمهوری اسلامی است که زیر نظر رئیس جمهور اداره می گردد که وظیفه برنامه ریزی و رسیدگی به امور جوانان را برعهده دارد.

رشد متعادل و همه جانبه شخصیت جوانان بر اساس اصول، اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی، تأمین احتیاج های فکری، اجتماعی، جسمی، روحی و تلطیف و راهنمایی عواطف و احساسات جوانان، فراهم کردن زمینه های مشارکت جوانان در حیات اجتماعی و پیشبرد جامعه و دفاع از وطن جمهوری اسلامی ایران و حفظ و تقویت نشاط و شادابی جوانان در جهت عظمت و سربلندی ایران اسلامی از جمله اهداف و رسالت های این شورا محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تشکیل شورای عالی جوانان به ریاست رئیس جمهور بعد از 9 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل شورای عالی جوانان به ریاست رئیس جمهور بعد از 9 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید