تلفن ثابت سازمانی نکسفون چگونه به سازمان ها در شرایط دورکاری یاری می نماید؟

به گزارش وبلاگ تاوافی، با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، شرایط زندگی افراد و همچنین فعالیت کسب وکارها دچار تغییرات زیادی شده است.

تلفن ثابت سازمانی نکسفون چگونه به سازمان ها در شرایط دورکاری یاری می نماید؟

به گزارش وبلاگ تاوافی، بنابر اعلام رسپینا، هر روز به افراد توصیه می گردد که به جز موارد ضروری خانه های خود را ترک ننمایند و از مسافرت و حضور در اماکن عمومی خودداری نمایند. کسب وکارها نیز برای به حداقل رساندن گسترش ویروس کرونا و حفظ سلامت پرسنل خود، اقدام به تعطیلی و یا دورکاری بخش های مختلف سازمان خود نموده اند. اما دورکاری علی رغم مزیت هایش در شرایط فعلی، احتیاجمند امکاناتی است که منجر به کاهش بهره وری در سازمان ها نگردد.

حضور کارمندان در منزل علاوه بر حفظ سلامتی آن ها و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، از نظر مالی نیز برای کسب وکارها مفید است. در صورتی که زمینه فعالیت کسب وکار به گونه ای باشد که احتیاجی به حضور فیزیکی کارمندان در شرکت نباشد، با یاری دورکاری می توانند علاوه بر خدمت رسانی به مردم و حفظ سازمان، از جان کارمندان خود نیز محافظت نمایند. اما مسئله ای که پیش می آید، ارتباطات درون سازمانی کسب وکارها و همچنین پاسخگویی به تماس های مشتریان است. عدم حضور در شرکت، باعث از دست دادن تماس ها و به دنبال آن از دست دادن مشتریان خواهد شد و ممکن است کسب وکارها را با ضررهای جبران ناپذیری روبرو کند.

نکسفون (محصول شرکت رسپینا) با ارائه سیستم تلفن ثابت سازمانی مبتنی بر ابر (Cloud) خود، برای برطرف این مشکل گامی مهم برداشته است. با استفاده از سرویس نکسفون افراد می توانند در هرجایی که هستند تنها با اتصال به اینترنت به تلفن سازمانی خود دسترسی داشته باشند و تمامی پیغام ها و تماس های خود را پاسخ داده و همچنین با همکاران خود به رایگان در ارتباط باشند. نکسفون با بهره مندی از پنل وب و اپلیکیشن موبایل، این امکان را برای افراد دورکار فراهم می آورد که از منزل و یا به طور کلی خارج از محل کار با سرشماره سازمانی خود با مشتریان و همکارانشان در تماس باشند.

مهمترین مزیت های تلفن ثابت سازمانی نکسفون به توضیح زیر است

· کاهش هزینه تلفن سازمانی تا 70%

تعرفه مکالمه نکسفون تا 70٪ کمتر از تعرفه شیوه های سنتی مکالمه تلفنی است. همچنین نکسفون به دلیل عدم احتیاج به سخت افزار اختصاصی و سرور، هزینه های سازمان ها را به شدت کاهش خواهد داد. ضمناً با نکسفون برقراری تماس ها بین شعب و دفاتر مختلف کسب وکارها کاملا رایگان خواهد بود.

· قابلیت دسترسی به تلفن سازمانی با انواع وسایل ارتباطی

پاسخگویی فعال یکی از ارکان تداوم فعالیت سازمان های امروزی است. نکسفون این امکان را فراهم آورده است تا همه کارکنان با انواع وسایل ارتباطی شامل موبایل، دسکتاپ و یا تلفن (IP Phone)، در هر مکان و هر زمان به تلفن ثابت سازمانی خود دسترسی داشته باشند.

· قابلیت گسترش و به روزرسانی در لحظه

سرویس تلفن نکسفون بسیار مقیاس پذیر بوده و در صورت احتیاج، اضافه و یا کم کردن تعداد داخلی و امکانات، به سادگی و بدون احتیاج به نیروی فنی و با چند کلیک در پنل مدیریتی این سرویس قابل انجام است و احتیاج به صرف هزینه جداگانه برای هر سرویس ارتباطی ندارد. همچنین جابه جایی و تغییر مکان سرویس تلفن سازمانی نکسفون به راحتی و به صورت رایگان انجام می گیرد و هیچ نگرانی بابت از دست رفتن شماره ثابت سازمان وجود نخواهد داشت.

· امکانات جانبی متعدد

سرویس تلفن نکسفون با داشتن امکانات جانبی متعدد، ارتباطی یکپارچه و جامع برای سازمان فراهم می آورد. این سرویس، پلتفرمی شامل تماس تلفنی، چت درون سازمانی، ایمیل، فکس آنلاین و کنفرانس صوتی را در اختیار سازمان ها قرار می دهد و یاری شایانی در راستای افزایش بهره وری و چابکی کسب وکارها خواهد نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با سرویس تلفن ثابت سازمانی نکسفون می توانید به وب سایت نکسفون به آدرس زیر مراجعه فرمایید.

www.nexfon.ir

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تلفن ثابت سازمانی نکسفون چگونه به سازمان ها در شرایط دورکاری یاری می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلفن ثابت سازمانی نکسفون چگونه به سازمان ها در شرایط دورکاری یاری می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید