خبرنگاران نیروی دریایی ارتش به کلکسیونی از تجهیزات وموشک ها تجهیز شده است

به گزارش وبلاگ تاوافی، تهران- خبرنگاران- فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید نمود: نیروی دریایی ارتش با کوشش بی وقفه کارکنان خود توانسته به کلکسیونی از تجهیزات از جمله انواع موشک های هوشمند مجهز گردد؛ با این وجود هنوز در شروع راه هستیم و با کوشش مضاعف می توانیم به صندلی ممتاز و مناسب ایران اسلامی در جوامع بین المللی دست پیدا کنیم.

خبرنگاران نیروی دریایی ارتش به کلکسیونی از تجهیزات وموشک ها تجهیز شده است

به گزارش روز آدینه وبلاگ تاوافی به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر و نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان این دانشگاه بازدید کرد.

وی در این بازدید با تبریک عید مبعث گفت: با همت و کوشش کارکنان نیروی دریایی ارتش توانسته ایم به دستاوردهای پیشرفته ای دست پیدا کنیم و اقدامات مهمی انجام دهیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به بومی سازی ناوشکن ها در این نیرو گفت: نیروی دریایی ارتش با کوشش بی وقفه کارکنان توانسته به کلکسیونی از تجهیزات از جمله انواع موشک های هوشمند مجهز گردد؛ با این وجود هنوز در شروع راه هستیم و با کوشش مضاعف می توانیم به صندلی ممتاز و مناسب ایران اسلامی در جوامع بین المللی دست پیدا کنیم.

خانزادی با تاکید بر موقعیت ژئوپولتیک دریایی ایران توضیح داد: کشور ما از مرز وسیع دریایی و سابقه طولانی دریانوردی برخوردار است؛ بنابراین قدرت، اقتدار و توانایی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران باید در شان و تراز نظام اسلامی و تاریخ کشور ایران اسلامی باشد.

وی ادامه داد: ایران در مرکز راهبردی انرژی دنیا قرار گرفته و تنها کشوری است که بیشترین مزیت ترانزیتی و سواحلی بزرگ و طولانی منطقه را در اختیار دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ویژگی ها و وظایف جوانان انقلابی اعلام کرد: دوران جوانی بهترین دوران برای خودسازی و فراگیری سرشار از امید است؛ هویت جوانان انقلاب اسلامی ریشه در انقلاب و آموزه های دینی دارد و از وحدت کلمه قدرت می گیرد، بنابراین قدرت را برای خدمت و شهرت رابرای انقلابی بودن می خواهد.

خانزادی با آرزوی موفقیت برای دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) ابراز داشت: با برنامه ریزی و کوشش فراوان و با فضل خداوند آینده از آن شما و ملت ایران است و در آینده نه چندان دور ما با اقتدار در اوج پیشرفت و توسعه خواهیم ایستاد و شما جوانان هستید که باید از صندلی ممتاز جمهوری اسلامی در مقابل استکبار دنیای دفاع کنید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نیروی دریایی ارتش به کلکسیونی از تجهیزات وموشک ها تجهیز شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نیروی دریایی ارتش به کلکسیونی از تجهیزات وموشک ها تجهیز شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید