سامانه بارشی امروز وارد کشور می گردد

به گزارش وبلاگ تاوافی، خبرنگاران : بنابر اعلام سازمان هواشناسی، از ساعات عصر موج جدیدی از بارش از کرمانشاه وارد و این سامانه به سرعت به استان های لرستان، همدان، مرکزی ایلام و کردستان منتقل می گردد.

سامانه بارشی امروز وارد کشور می گردد

به گزارش وبلاگ تاوافی به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: امروز پنجشنبه 19 فروردین، روز آرامی پیش بینی اما از ساعات عصر موج جدیدی از بارش از کرمانشاه وارد و این سامانه به سرعت به استان های لرستان، همدان، مرکزی ایلام و کردستان منتقل می گردد. در ساعاتی از امشب شاهد وقوع بارندگی در تهران، البرز، قزوین، زنجان و با تاخیر در شمال سمنان خواهیم بود.

احتمال بارندگی در استان های قم، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شمال و شرق خوزستان نیز وجود دارد.

بنابر اعلام این سازمان، امروز پنجشنبه و فردا آدینه، در سواحل دریای خزر و اردبیل افزایش دما پیش بینی و شرایط برای وقوع آتش سوزی در جنگل ها مهیاست و حتماً مردم قبل از ترک جنگل از خاموش بودن آتش مطمئن شوند.

از شنبه، در سواحل دریای خزر ضمن کاهش دما بارش باران پیش بینی و آب های شمالی کشور از شنبه به بعد متلاطم یکشنبه در بسیاری از مناطق از جمله آذربایجان شرقی و غربی باید منتظر وقوع بارش باشیم و بارش ها در حدی خواهد بود که هشدار صادر می گردد.

براساس این گزارش، بارش ها به شکل تگرگ خواهد بود و در شمال شرق کشور نیز عصر یکشنبه رگبار پیش بینی و آب های شمال خلیج فارس نیز از آدینه متلاطم که این شرایط تا یکشنبه احتمال دارد.

سازمان هواشناسی به وزش باد توام با گرد و خاک در استان های مرزی از جمله خوزستان اشاره و خاطرنشان کرد: سرعت باد در این مناطق و همچنین استان های فارس و چهارمحال و بختیاری می تواند به 110 کیلومتر در ساعت برسد.

منبع: اقتصادنیوز

به "سامانه بارشی امروز وارد کشور می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه بارشی امروز وارد کشور می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید