سامانه مدیریت نشر کتاب های دانشگاه پیغام نور راه اندازی شد

به گزارش وبلاگ تاوافی، مدیرکل دفتر تدوین، فراوری کتب و محتوای آموزشی دانشگاه پیغام نور از راه اندازی سامانه مدیریت نشر کتاب های این دانشگاه اطلاع داد.

سامانه مدیریت نشر کتاب های دانشگاه پیغام نور راه اندازی شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ تاوافی به نقل از دانشگاه پیغام نور ، مهران فرج اللهی مدیرکل دفتر تدوین، فراوری کتب و محتوای آموزشی دانشگاه پیغام نور گفت: به منظور انجام فرایندهای تدوین کتاب به صورت الکترونیکی که منجر به صرفه جویی در مصرف کاغذ، تسریع و نظارت بیشتر و بهتر بر اجرای فرایند انتشار کتاب و نهایتاً افزایش رضایتمندی اعضای علمی دانشگاه خواهد شد، سامانه مدیریت نشر کتاب های دانشگاه به آدرس tadvin.pnu.ac.ir راه اندازی شد.

وی اضافه نمود: تمامی فرایندهای تدوین کتاب که از این پس به دفتر تدوین ارائه می شوند ازجمله داوری و ویراستاری علمی به وسیله این سامانه انجام خواهد شد و کلیه مؤلفان و نویسندگان باید ضمن ثبت نام در این سامانه نسبت به بارگذاری آثار خود در این سامانه اقدام نمایند.

فرج اللهی با عنوان اینکه فهرست کلیه کتاب های منتشره دانشگاه از بدو تأسیس تا به امروز به تفکیک بخش های علمی در این سامانه در دسترس قرارگرفته است، از تمام اعضای علمی درخواست کرد، نظرات و پیشنهاد های خود را در ارتباط با این سامانه و سایر موارد مرتبط با انتشار کتاب به پست الکترونیکی دفتر تدوین به آدرس [email protected] ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "سامانه مدیریت نشر کتاب های دانشگاه پیغام نور راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه مدیریت نشر کتاب های دانشگاه پیغام نور راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید