سامسونگ گلکسی واچ 4 بدون شارژر راهی بازار می گردد

به گزارش وبلاگ تاوافی، با توجه به لیستی که امروز وب سایت 3C منتشر کرد، به نظر می رسد ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 و واچ اکتیو 4 در دو مدل و بدون آداپتور شارژر راهی بازار می شوند.

سامسونگ گلکسی واچ 4 بدون شارژر راهی بازار می گردد

سامسونگ میخواهد طی ماه های آینده از ساعت های هوشمند جدید خود تحت عنوان گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ اکتیو 4 رونمایی کند. محصول نخست یک پرچم دار و دومی یک میان رده برای کاربرانی با نیازهای معمولی است که البته با توجه به آنچه که در رابطه با این دو شنیدیم، هر دو در رفع کردن نیازهای کاربران فوق العاده هستند.

خبرهای بسیار زیادی منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت کره ای می خواهد این بار به جای تایزن، از سیستم عامل گوگل یعنی wearOS در ساعت های هوشمند خود استفاده کند. این یعنی پشتیبانی از نرم افزارهای شخص ثالث و حرفه ای بسیار متعدد که قرار است ساعت های هوشمند سامسونگ را به رقیبی جدی برای اپل واچ ها تبدیل نمایند؛ ساعت هایی که با اختلاف، محبوب ترین گجت های پوشیدنی از این نوع در بازار هستند. این تغییر سیاست از آنجایی که خود سامسونگ هم در توسعه این سیستم عامل با گوگل همکاری نموده می تواند بسیار به نفع این شرکت باشد.

بر می گردیم به ساعت های هوشمند این شرکت یعنی گلکسی واچ 4 و واچ اکتیو 4 که به تازگی پیروز به دریافت گواهی 3C نیز شده اند. این دو ساعت هر کدام در دو مدل راهی بازار می شوند که گفته می گردد هر چهار مدل از شارژری با سرعت 5 وات نیز پشتیبانی می نمایند. اما جالب اینجاست که هیچ یک از آن ها قرار نیست با آداپتور شارژر راهی بازار شوند.

البته این چهار مدل برای بازار کشور چین هستند. چرا که سامسونگ معمولا در آخر شماره مدل محصولاتی که به بازار چین عرضه می نماید عدد 0 را قرار می دهد. البته بعید به نظر می رسد فقط در بازار چین شاهد چنین بسته بندی باشیم. با این حال با توجه به منبع این خبر، SM-R860 شماره مدل گلکسی واچ اکتیو 4 با اندازه 39 میلی متری است که به نظر می رسد یکی از کوچک ترین ساعت های بازار خواهد بود. SM-R870 اما برای مدل 43 میلی متری آن است. از طرفی SM-R880 و SM-R890 هم به ترتیب مدل های 41 و 45 میلی متری گلکسی واچ 4 یعنی ساعت هوشمند پرچم دار سامسونگ را نشان می دهند.

یکی از این 4 مدل به تازگی با باتری 247 میلی آمپر ساعتی پیروز به دریافت گواهی 3C شده بود و این یعنی احتمالا سه مدل دیگر از باتری های پرظرفیت تری بهره خواهند برد. اما نکته منفی اینجاست که هیچ یک از این محصولات نه تنها از لحاظ سرعت شارژ شدن پیشرفتی نداشته اند بلکه آداپتوری هم درون جعبه نخواهند داشت.

ساعت های هوشمند جدید سامسونگ قرار است در ماه آگوست (تابستان سال جاری) رونمایی شوند. اما معین نیست در آن رویداد چه محصولات دیگری این ساعت ها را همراهی خواهند کرد. شنیده می گردد گوشی های تاشو محصولاتی هستند که همراه با گلکسی واچ ها معرفی می شوند اما گویا ماه آینده میلادی برای رونمایی از آن ها در نظر گرفته شده است.

متاسفانه فعلا در رابطه با تاریخ رونمایی دقیق ساعت های هوشمند جدید سامسونگ خبری در اختیار نداریم و باید منتظر بمانیم ببینیم آیا این اتفاق ماه بعد رخ خواهد داد یا دو ماه دیگر. چیزی که تا حد زیادی از بابت آن مطمئن هستیم این است که این ساعت ها تنها محصولاتی نخواهند بود که در آن رویداد رونمایی می شوند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ گلکسی واچ 4 بدون شارژر راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ گلکسی واچ 4 بدون شارژر راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید