شغال زشت ترین پرنده جهان را شکار کرد

به گزارش وبلاگ تاوافی، این لحظه ای است که یک شغال پس از شنا کردن به سمت لک لک مارابو این پرنده را شکار کرد، این اتفاق پس از آن رخ داد که کوشش های شغال در خشکی نتیجه نداد.

شغال زشت ترین پرنده جهان را شکار کرد

به گزارش وبلاگ تاوافی، کریستا کوتزی، علاقه مند به حیات وحش و دوستش، در پارک ملی پیلانسبرگ آفریقای جنوبی شغالی را دیدند که در پی یک لک لک مارابو می رفت، اما حملاتش به نتیجه نمی رسید.

وی در این باره می گوید: ما در حال حرکت به سمت یک چاله آبی در نزدیکی باکوبونگ بودیم، در آنجا معمولاً فعالیت زیادی وجود دارد. یک شغال پشت سیاه را در میان لک لک های مارابو و چند حیوان دیگر دیدیم. به نظر می رسید که شغال در پی شکار نه پرندگان کوچک و آسان بلکه لک لک غول پیکر مارابو است.

این برای من بسیار هیجان انگیز بود، زیرا هرگز شاهد کشتار هر نوع در طبیعت نبودم! کوشش های مستمر شغال نه در خشکی بلکه در آب نتیجه داد و یکی از لک لک ها را شکار کرد. در هنگام مشاهده حیوانات واقعاً باید شکیبا بود. هر چیزی ممکن است در هر زمانی اتفاق بیفتد.

لک لک کفن ودفن یا لک لک مارابو نام یک گونه از سرده لک لک های گرمسیری است. بسیاری از مردم این پرنده را زشت ترین پرنده جهان می دانند. لک لک های مارابو سر و گردن بی موی صورتی رنگ دارند، غبغب بی پر که دارای قابلیت باد کردن هست تنها از زیر منقار آویزان است، منقار گوه ای شکل و بدن بزرگ با رنگ تیره آن را به خون آشام شبیه می سازد.

منبع: فرارو

به "شغال زشت ترین پرنده جهان را شکار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شغال زشت ترین پرنده جهان را شکار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید