لسترسیتی 3 - لیورپول 1؛ کلوپ در سراشیبی سقوط

به گزارش وبلاگ تاوافی، خبرگزاری خبرنگاران- فرایند ناکامی های لیورپول همچنان ادامه دارد و قرمزها مقابل مربی سابق خود با سه گل مغلوب شدند.

لسترسیتی 3 - لیورپول 1؛ کلوپ در سراشیبی سقوط

به گزارش وبلاگ تاوافی، ضعف دفاعی لیورپول و اشتباه دروازه بان آنها یک بار دیگر کار دست قرمزها داد. اگر چه لیورپول با یک گل از حریف پیش افتاد اما در ادامه سه گل دیگر خورد تا ناکامی شاگردان کلوپ حتی با استفاده از مدافع جدید هم ادامه داشته باشد. در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس امروز لسترسیتی در استادیوم کینگ پاور میزبان لیورپول بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 3-1 به سود میزبان تمام شد.

لیورپول کار را بسیار هجومی شروع کرد و چندین حمله روی دروازه لسترسیتی ترتیب داد. در دقیقه 10 محمد صلاح در مصافی تقریباً تک به تک با دروازه حریف نهاده شد اما نتوانست در ضربه نهایی را به خوبی بزند. در دقیقه 20 محمد صلاح یک بار دیگر با دروازه لستر تک به تک شد اما پاس خوب او در دهانه دروازه به سادیو مانه نرسید تا مدافعان حریف توپ را راهی کرنر نمایند. دقیقه 26 این بار روبرتو فیرمینو روی پاس محمد صلاح با دروازه لسترسیتی تک به تک شد اما ضربه او در زاویه تقریباً بسته توسط کسپر اشمایکل به کرنر فرستاده شد. چند ثانیه بعد باز هم این ستاره برزیلی می توانست گلزنی کند اما این مرتبه نیز در مقابل دروازه لستر ناکام بود.

در دقیقه 36 لسترسیتی اولین موقعیت بسیار خوب خود را خلق کرد اما ضربه سر جیمی واردی با واکنش خوب آلیسون بکر همراه بود. مهم ترین موقعیت بازی در نیمه اول دقیقه 42 خلق شد؛ جایی که جیمی واردی با دروازه لیورپول تک به تک شد اما ضربه محکم او با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد. در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد جیمی واردی یک بار دیگر با دروازه لیورپول تک به تک شد اما این بار ضربه او توسط آلیسون بکر مهار شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل تمام گردد.

لیورپول نیمه دوم را هم بهتر شروع کرد و می توانست در دقیقه 57 گلزنی کند اما ضربه ایستگاهی الکساندر آرنولد با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد. در دقیقه 67 بالاخره قفل دروازه ها شکست و محمد صلاح پیروز شد گل اول لیورپول را به ثمر برساند. ستاره مصری با یک ضربه تکنیکی و مهار نشدنی درون محوطه جریمه نتیجه را 1-0 کرد.

در دقیقه 78 لسترسیتی به گل تساوی دست یافت. جیمز مدیسون ضربه آزادی را از زاویه بسته وارد دروازه لیورپول کرد که در ابتدا یاری داور به اشتباه آن را مردود اظهار داشت اما بعد از مراجعه به VAR تعیین شد که گل در شرایط سالم به ثمر رسیده تا نتیجه 1-1 گردد. چند ثانیه بعد اشتباه عجیب مدافع لیورپول و البته آلیسون بکر جیمی واردی را در مقابل دروازه خالی لیورپول قرار داد و او نیز گلزنی کرد تا نتیجه 2-1 گردد. لسترسیتی می توانست گل سوم را هم وارد دروازه لیورپول کند اما واکنش فوق العاده آلیسون بکر مانع از این موضوع شد و ضربه را از روی خط دروازه مهار کرد.

در دقیقه 85 حملات ادامه دار لسترسیتی نتیجه داد و هاروی بارنز در مصاف تک به تک با دروازه لیورپول پیروز شد گل سوم را به ثمر برساند تا نتیجه 3-1 گردد. در ادامه نیز حملات لیورپول بی ثمر بود تا بازی با همان نتیجه 3-1 به سود لستر تمام گردد و فرایند ناامیدنماینده لیورپول ادامه پیدا کند.

توضیح گل ها:

لسترسیتی صفر- لیورپول یک؛ محمد صلاح(67): شوت الکساندر آرنولد بعد از کمانه کردن به روبرتو فیرمینو رسید و این مهاجم برزیلی با حرکتی زیبا توپ را به محمد صلاح داد تا مهاجم مصری با یک ضربه زیبا دروازه کسپر اشمایکل را باز کند.

لسترسیتی یک- لیورپول یک؛ جیمز مدیسون(78):بعد از این که وار پنالتی لستر را مردود اظهار داشت. جیمز مدیسون ضربه ایستگاهی را مستقیما درون دروازه فرستاد و اگر چه داور این گل را به خاطر آفساید مردود اظهار داشت اما یاری داور ویدیویی نشان داد که گل در موقعیت درست وارد دروازه شده و آفساید نبوده است.

لسترسیتی دو- لیورپول یک؛ جیمی واردی(81): اشتباه آلیسون در جلو آمدن و برخورد او با مدافع خودی باعث شد تا جیمی واردی مقابل دروازه خالی قرار بگیرد و کار راحتی برای گلزنی داشته باشد.

لسترسیتی سه- لیورپول یک؛ هاروی بارنز(85):ضعف دفاعی لیورپول باز هم کار دست آنها داد و بارنز با فرار از خط آفساید و تک به تک شدن با آلیسون توپ را به گوشه دروازه لیورپول فرستاد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "لسترسیتی 3 - لیورپول 1؛ کلوپ در سراشیبی سقوط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لسترسیتی 3 - لیورپول 1؛ کلوپ در سراشیبی سقوط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید