ماجرای به جهان آمدن دختری که شبیه به پری دریایی بود

به گزارش وبلاگ تاوافی، بزرگ ترین پری دریایی دنیا مرد؛ این خبری بود که به سرعت در رسانه های دنیا پخش شد. خبر مرگ شیلو پپین - پری دریایی آمریکایی- برای مردم دنیا همان قدر ناراحت کننده بود که 25 سال پیش خبر تولدش خرسند کننده و عجیب؛ آخر او بزرگ ترین پری دریایی دنیا بود.

ماجرای به جهان آمدن دختری که شبیه به پری دریایی بود

به گزارش وبلاگ تاوافی، تعجب نکنید! شیلو پپین - دخترک آمریکایی- فقط در ظاهر شبیه پریان دریایی بود و اگر به سندرم پری دریایی گرفتار نشده بود حتما مانند بچه های هم سن و سالش بازی می کرد و می دوید. البته شیلو در زمان مرگ اصلا سن و سالی نداشت.

دخترک فقط ده سالش بود اما در میان مبتلایان دیگر به سندرم نادر پری دریایی پیرترین بود! او که در زمان تولد از سندرم پری دریایی رنج می برد با تولدش در سال 1999 کلی سر و صدا راه انداخت. مردم هنوز در آن موقع از بروز ناهنجاری هایی از این دست خبر نداشتند و برایشان تولد نوزادی بدون پا و با زایده ای دم مانند خیلی عجیب بود؛ برای همین هم شیلو خیلی زود معروف شد.

پزشکان آن موقع پیش بینی نموده بودند که دخترک پری آسا همان روزهای اول تولد می میرد اما دخترک زنده ماند و بزرگ و بزرگ تر شد. البته زندگی شیلو در این مدت همواره با سختی همراه بود. ابتلا به سندرم پری دریایی باعث شده بود تا او فقط با یک کلیه زندگی کند که آن هم در همه این سال ها به ناهنجاری های بسیار دچار بود. البته فقط ناراحتی کلیه که نبود؛ شیلو اصلا روده کوچک نداشت و تا حالا با اعضایی کمتر از انسان های معمولی سر نموده بود.

او در سال 2007 عمل پیوند کلیه هم انجام داد اما هیچ افاقه ای نکرد تا اینکه کم کم نارسایی کلیه های شیلو به نهایت خودش رسید و دخترک در حالت اغما به بیمارستان مین سنتر برده شد که بعد از یک هفته هم در همان جا از دنیا رفت.

شیلو بزرگ ترین پری دریایی دنیا بود که تا ده سالگی عمر نموده و به مدرسه رفته بود. مردم او را به شدت دوست داشتند؛ به طوری که خبر مرگ او به سرعت در رسانه های خبری دنیا پخش شد و مردم از مرگ دختری که زمانی او را نشان شانس می دانستند ابراز تاسف کردند. هرازگاهی نوزادی در گوشه ای از دنیا در شکل و شمایل یک پری دریایی به دنیا می آید که برای روزهای متوالی مردم را انگشت به دهان تحقق افسانه های دور می گذارد. سندرم پری دریایی، یک ناهنجاری مادرزادی نادراست که درآن پاها در خاتمه به هم وصل هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ماجرای به جهان آمدن دختری که شبیه به پری دریایی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای به جهان آمدن دختری که شبیه به پری دریایی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید