مردم محوری مبنای اجرای پروژه های عمرانی در شیراز باشد

به گزارش وبلاگ تاوافی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز بر اجرای پروژه های عمرانی بر مبنای مردم محوری در این کلانشهر تاکید کرد.

مردم محوری مبنای اجرای پروژه های عمرانی در شیراز باشد

محمدتقی تذروی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی منطقه دو شهرداری شیراز گفت: هدف از این بازدید آگاهی یافتن از شرایط پروژه ها و همچنین بررسی و چگونگی فرایند اجرای آنان بود.

او با اشاره به اینکه شهرداری منطقه دو دارای محلات کم برخوردار شهر است، گفت: تلاش داریم تا سرانجام دوره ششم شورا پروژه های خوب و موثری را در سطح منطقه تکمیل و یا احداث کنیم.

عضو شورای شهر شیراز در ضمنً تقدیر از شهرداران سابق در منطقه به دلیل اجرای پروژه های مختلف گفت: خوشحالم که امروز شهرداری جوان، اما پرتجربه سکان مدیریتی این منطقه را به دست گرفته است و انتظار هم می رود که بتواند کار های مهم و زیربنایی را در منطقه انجام دهد.

تذروی با اشاره به اینکه هر کدام از پروژه های عمرانی دارای بودجه و زمانی تعیین برای بهره برداری هستند، اضافه کرد: منطقه دو شهرداری شیراز به دلیل اینکه در بافت قدیم شهر واقع شده، دارای ویژگی های خاص است که در اجرای پروژه ها باید به این شاخص ها توجه کرد.

او با بیان اینکه تلاش ما رضایت مندی شهفرایندان و رفع نیاز های آنان است، گفت: در محلات مختلف این نیاز ها متفاوت بوده، گاهی احداث فضای سبز و یک پارک محلی مورد نیاز شهفرایندان است و گاهی آسفالت معابر نیاز آنان است بنابراین شناخت منطقه و توجه داشتن به درخواست های آنان برای ما حائز اهمیت است.

تذروی همچنین با بیان اینکه برخی از پروژه های عمرانی در حال اجرا دارای کارکرد فرامنطقه ای و کل شهر از اجرای آن بهره مند می شوند، اظهار کرد: پروژه آبنما و فضای مبلمان شهری در ابتدای بلوار ماذون قشقایی از پروژه های مهمی است که علاوه بر زیبایی بخشیدن به منطقه، باعث ایجاد ارزش اضافه کرده املاک محیط پیرامونی آن خواهد شد.

او گفت: تلاش می شود در سال دوم فعالیت شورا، تمام پروژه ها را به صورت میدانی رصد و بررسی کنیم و در اولین گام نیز سعی بر تکمیل پروژه های با پیشرفت فیزیکی بیش از 50 درصد در شهرداری منطقه دو است.

سرپرست شهرداری منطقه دو شیراز نیز بیان کرد: اجرای پروژه های محله محور و نفوذ در محلات مهمترین رویکرد ما است.

محمد تولایی شیرازی با بیان اینکه اجرای پروژه های محله محور و نفوذ در محلات مهمترین هدف ما است، گفت: رویکرد ما طراحی و اجرای پروژه های عمرانی با موضوع محرومیت زدایی با استفاده از هیات اندیشه ورز و فعالین اجتماعی با هدف رضایتمندی شهفرایندان خواهد بود.

او در حاشیه بازدید از پروژه پارک حاشیه ای محراب به مساحت 4 هکتار و طول تقریبی دو کیلومتر اظهار کرد: این پروژه در دو فاز اجرا می شود که فاز اول آن دارای 70 درصد پیشرفت فیزیکی است و فرایند اجرایی خوبی نیز دارد.

تولایی با بیان اینکه اعتبار این پروژه 24 میلیارد تومان است، اضافه کرد: داشتن زمین های ورزشی متعدد از جمله زمین چمن مصنوعی، زمین بازی والیبال، راستا دوچرخه سواری و پیاده راه، سرویس بهداشتی و ساختمان مدیریت از ویژگی های مهم این پروژه است که با تکمیل و بهره برداری از آن شهفرایندان ساکن در دشت چنار، بلوار مدرس، محراب و شهرک کوثر بهره لازم را خواهند برد.

سرپرست شهرداری منطقه دو شیراز با اشاره به کلنگ زنی دو پروژه بزرگ 45 متری محراب و پارک حاشیه ای ضلع غربی بلوار احمد ابن موسی (ع) در 20 روز آینده، گفت: 7 پروژه بزرگ از مهر تا بهمن ماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

تولایی در بازدید از پروژه آبنمای ابتدای بلوار ماذون قشقایی هم بیان کرد: مساحت این آبنما با فضاسازی حاشیه آن حدود یک هکتار است و دارای پیشرفت فیزیکی 90 درصد است که بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست شهرداری منطقه دو شیراز با بیان اینکه قرار گرفتن سطح آبنما از محیط اطراف جلوه ای خاص به فضای شهری اطراف می بخشد و منظر شهری زیبایی را ایجاد می کند، گفت: این آبنما موزیکال دارای 40 روش پرتاب آب است و در حاشیه آن فضا های متنوع مبلمان شهری در نظر گرفته شده است.

وبلاگ تاوافی فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مردم محوری مبنای اجرای پروژه های عمرانی در شیراز باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم محوری مبنای اجرای پروژه های عمرانی در شیراز باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید