معرفی اپلیکیشن VivaVideo؛ ویرایشگر حرفه ای عکس و ویدیو

به گزارش وبلاگ تاوافی، همان طور که می دانید، این روزها با توجه به پیشرفت روز افزون پلتفرم های اشتراک گذاری تصویر مثل اینستاگرام، تیک تاک و…، اپلیکیشن های ویرایش تصویر و ویدیو هواداران بسیار زیادی پیدا نموده اند. موارد زیادی هم در این زمینه وجود دارند اما در این میان، اپلیکیشن VivaVideo، با رابط کاربری ساده و دلنشین خود یکی از برترین انتخاب ها به شمار میرود.

معرفی اپلیکیشن VivaVideo؛ ویرایشگر حرفه ای عکس و ویدیو

هنگامی که اپلیکیشن VivaVideo را اجرا کنید دو بخش اصلی را مشاهده خواهید کرد. بخش اول که همان قسمت ویراستاری تصاویر و ویدیوهای شماست و بخش دوم قالب یا الگو (Template) است. هنگامی که به VivaVideo اجازه دسترسی به دوربین خود را دادید، می توانید هر تعداد فیلمی که احتیاج دارید را یک باره اضافه کنید. با این حال محدودیتی در نسخه رایگان وجود دارد که به شما امکان ساخت یا ویرایش ویدیویی بیش از 5 دقیقه را نمی دهد.

با انتخاب گزینه پروژه تازه (New Project)، می توانید هر تعداد ویدیو یا عکس مورد نظر خود برای ویرایش را تا حدی که بیشتر از 5 دقیقه نگردد انتخاب کنید. در منوی تازهی که باز می گردد چندین بخش برای ویرایش وجود دارد. در قسمت (Theme) قالب های از قبل آماده شده ای را مشاهده می کنید که هر کدام از آن ها دارای افکت و موسیقی منحصر به فرد خود هستند.

در قسمت (Edit)، شما می توانید ویدیوی خود را کوتاه کنید، برش بزنید، ولوم اصلی فیلم را کم تر یا بیشتر کنید، سرعت فیلم را زیاد کنید و یا آن را صورت آهسته یا به اصطلاح اسلوموشن در بیاورید. در قسمت موسیقی (Music)، شما علاوه بر اینکه می توانید موسیقی دلخواه خود را از حافظه داخلی گوشی تان انتخاب کنید، می توانید از موسیقی هایی با موضوعات متنوع که خود اپلیکیشن ارائه می دهد بهره ببرید. بعلاوه قادر خواهید بود که صدایی که می خواهید را در قسمت (Record) ضبط کنید که امکان دوبله و نریشن گذاری را برایتان فراهم می نماید.

در بخش متن (Text) شما می توانید هر متنی که خواستید در هر قسمت و هر ثانیه ای که مدنظرتان است، به ویدیو اضافه کنید. در قسمت فونت متن چندین مدل فونت با شکل های متفاوت، فانتزی، نرمال و … وجود دارند که نکته مهم و قابل توجه شان این است که از فونت های فارسی نیز پشتیبانی می نمایند. به این صورت که شما قادر خواهید بود متن های فارسی با سبک های نوشتار مختلف داشته باشید و این یکی از مزایای VivaVideo است که برنامه هایی مشابهش از آن برخوردار نیستند.

بعد از انتخاب متن و فونت مورد نظر خود، می توانید رنگ متن و سایه اش را نیز به سلیقه خود تغییر دهید. یکی دیگر از آپشن هایی که می توان به آن اشاره نمود افکت های متفاوت متن هاست که می توان برای زیبایی هرچه بیش تر ویدیوی خود از آن ها بهره ببرید. گزینه Stickers هم مخصوص اضافه کردن استیکرهای متفاوت و مجذوب کننده است که کاربردهای خاص خود را دارد.

یکی دیگر از بخش های قسمت ویرایش، فیلترهای متنوعی است که ویدیوی شما را از سادگی در می آورد و جلوه های زیبا و متنوعی به آن می بخشد. تنها نقطه ضعفی که در این بخش می توان به آن اشاره نمود این است که برای دسترسی به تعداد زیادی از فیلترهای این بخش باید هزینه پرداخت کنید.

در سرانجام پس از اینکه ویرایش ویدیوی خود را به اتمام رساندید با لمس گزینه Share (به اشتراک گذاری) قادر خواهید بود که ویدیوی مورد نظرتان را در فضای مجازی مثل اینستاگرام و … با دوستان خود به اشتراک بگذارید و یا با انتخاب کردن گزینه Export to Gallery به راحتی آن را در گالری ذخیره کنید.

با توجه به استفاده ای که در این مدت از اپلیکیشن VivaVideo داشته ام باید بگویم که از هر لحاظ اپلیکیشنی بسیار عالی برای ویرایش ویدیو و عکس هاست. اگرچه اپلیکیشن های زیادی برای ویرایش ویدیو وجود دارند اما برنامه یاد شده مخصوصا در بخش متن و قالب ها و … قابلیت های منحصر به فرد خود را دارد. دو مورد از نکات دلسردنماینده ای که در خصوص اپ می توان به آن اشاره نمود پولی بودن تعداد قابل توجهی از ویژگی های خوب اپلیکیشن VivaVideo است و دیگری این است که در نسخه رایگان نمی توان بیش از 5 دقیقه ویدیو ساخت. سوا از تمام گفته آنچه گفته شد، اپلیکیشن VivaVideo حتما ارزش امتحان کردن را دارد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی اپلیکیشن VivaVideo؛ ویرایشگر حرفه ای عکس و ویدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن VivaVideo؛ ویرایشگر حرفه ای عکس و ویدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید