معرفی کامل مرکز خرید زنجان

به گزارش وبلاگ تاوافی، مراکز خرید زنجان با تنوع بالا جوابگوی همه سلیقه ها است و خواسته های مختلف هر فرد را برآورده می نماید. با ما در خبرنگاران همراه شوید تا این مراکز خرید را به شما عزیزان معرفی کنیم .

معرفی کامل مرکز خرید زنجان

آشنایی با مراکز خرید در شهر تاریخی زنجان

یکی از خاطره انگیزترین لحظات هر سفر، قسمت خریدها و تهیه سوغات است. بسیاری از افراد، خصوصا گردشگران خارجی، علاقه زیادی به خرید کردن و پرسه زدن در مراکز خرید دارند.

مراکز خرید هر شهر، نمایانگر اجتماع کوچکی از مردم آن شهر و فرهنگ و سنت جاری در محیط آنجاست. در میان شهرهای ایران، یکی از متنوع ترین مکان های خرید متعلق به شهر زنجان است.

مسافران و گردشگران، با گشت و گذار در مرکز های خرید، می توانند با بومیان آن شهر هم صحبت شوند و بابی از آشنایی باز نمایند.

بهترین کار برای رفتن به سفر و صرفه جویی در وقت و زمان، شناخت مراکز خرید آن شهر است که یاری می نماید بدون اتلاف وقت دقیقا به همان جایی بروید که می خواهید!

در این بخش می توانید با مراکز خرید زنجان آشنا شوید و آنچه را که مورد علاقه یا احتیاجتان است انتخاب کنید. در ادامه با وبلاگ تاوافی همراه باشید:

بازار تاریخی زنجان؛ طولانی ترین بازار دنیا

بازار تاریخی زنجان، عظیمترین و طولانی ترین بازار در ایران و دنیا است و می توان آن را به عنوان شناسنامه شهر زنجان در نظر گرفت.

این بازار تاریخی در میان مراکز خرید زنجان ، شاخص و برجسته است و مانند نگینی در این شهر می درخشد. کار ساخت بازار تاریخی زنجان در زمان آغا محمد خان قاجار شروع شد و در زمان فتحعلی شاه قاجار به انتها رسید.

این بازار قدیمی و زیبا بعدها در سال 1324 تکمیل و مجموعه ای از سراها، مساجد و گرمابه به آن اضافه شد. بازار تاریخی زنجان به شکل یک خط مستقیم در دو بخش شرقی و غربی، با عنوان بازار بالا و پایین است.

این بازار زیبا، از جمله مراکز خرید زنجان است که علاوه بر اجناس و سوغات این شهر، نمونه ای از شکوه معماری ایرانی در گذشته را به نمایش درآورده است.

این مرکز خرید آنقدر عظیم است که می توانید هر آنچه در سلیقه شماست، در آن پیدا کنید . در بازار زنجان تنوع گسترده ای از سراها و مساجد وجود دارد که چشم بیننده را به خودش خیره می نماید.

این بازار تاریخی به هشت راسته تقسیم می گردد که هر کدام به فعالیتی خاص شهره است و از میان آن ها می توان سرای زرگرها، کفاش ها، بزازها، سراج ها و … را نام برد.

در بازار تاریخی زنجان می توانید انواع محصولات سنتی، صنایع دستی، تولیدات روستایی و سوغات این شهر را خریداری کنید. مساجدی که در بازار تاریخی زنجان وجود دارند، مکان هایی دیدنی و زیبا هستند که از نظر هند معماری، کاشی کاری و آینه کاری بی نظیراند.

این بازار جزو آن دسته از مراکز خرید زنجان هستند که علاوه بر خرید و تهیه سوغات، می توانید از زیبایی بازار، بافت سنتی و معماری منحصر به فرد آن لذت ببرید و در واقع با یک تیر دو نشان را هدف بگیرید. اگر تا به حال این بازار تاریخی زیبا را از نزدیک ندیده اید، هر چه سریعتر اقدام کنید.

مجتمع تجاری پردیس؛ مدرن و لوکس برای سخت پسندان

برخلاف بازار زنجان، مجتمع تجاری پردیس این شهر، مرکز خریدی مدرن و لوکس در زنجان است. این مجتمع، برای کسانی که در میان مراکز خرید زنجان، به دنبال مرکز خریدی شیک با مغازه های امروزی هستند مناسب است.

مجتمع تجاری پردیس بین چهارراه امیرکبیر و سبزه میدان در خیابان امام خمینی قرار گرفته است و یکی از بهترین مراکز خرید زنجان برای تهیه پوشاک، خصوصا لباس های بچگانه و زنانه است. اگر قصد خرید لباس دارید، مجتمع تجاری پردیس می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

پاساژ تهران؛ بهترین پاساژ برای طلا دوستان

اگر هوس خرید طلا و جواهر و یا زیورآلات دارید، حتما به پاساژ تهران بروید. این پاساژ با ظاهری شیک امروزی، در طبقه همکف خود، میزبان مغازه های طلاو جواهر است.

اگر از آن دسته آدم هایی هستید که علاقه زیادی به دیدن زرق برق طلاها دارید، این پاساژ را از یاد نبرید. پاساژ تهران علاوه بر طلا و زیورآلات، در طبقات دیگر خود عرضه نماینده انواع کیف و کفش با تنوع بسیار بالا است.

می توانید کیف و کفش موردنظر و باب سلیقه تان را به راحتی انتخاب و خریداری کنید. پاساژ تهران از بهترین مراکز خرید زنجان است که جوابگوی همه سلیقه هاست.

برای پیدا کردن این مرکز خرید باید به این آدرس بروید:

آدرس پاساژ تهران : زنجان، بین سبزه میدان و چهارراه انقلاب.

مجتمع تجاری نور؛ نو پا و پرطرفدار

مجتمع تجاری نور یکی از جدیدترین مراکز خرید زنجان است که با ظاهر مدرن و مساحت زیاد در خیابان امام خمینی این شهر احداث شده.

این مرکز خرید به زیبایی تزیین شده و در نمای درونی و بیرونی آن از المان های مدرن استفاده شده است. مجتمع تجاری نور نیز مکان مناسبی برای تهیه طلا، جواهرات، زیورآلات و همچنین انواع پوشاک است.

فروشگاه های مد و پوشاک آنقدر متنوع اند که افراد با سلایق مختلف می توانند به راحتی خرید نمایند. آدرس این مرکز خرید لوس را در دفتر سفرتان یادداشت کنید:

آدرس مجتمع تجاری نور : زنجان، خیابان امام خمینی بین چهارراه انقلاب و چهارراه صدر دنیا.

مجتمع تجاری شهر راز؛ خاطره به یادماندنی یک پاساژگردی

مجتمع تجاری شهر راز، جزو جدیدترین مراکز خرید زنجان است که به تازگی افتتاح شده. این مرکز خرید در خیابان سعدی شهر واقع شده و معماری مدرن و جدیدی دارد.

اگر از بیرون به بنای این ساختمان نگاه کنید، آنقدر شیک و زیباست که حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، ترغیب می شوید تا یک دور داخل مجتمع بگردید.

مجتمع تجاری شهر راز مکان مناسبی برای تهیه اشیا دکوری، مد و پوشاک است. این مجتمع به دلیل جدید بودن و تنوع محصولات مورد عرضه، مورد پسند بسیاری از گردشگران قرار گرفته است.

اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به پاساژگردی و گذراندن اوقات فراغت در مجتمع های تجاری دارید، مجتمع تجاری شهر راز می تواند جایی مناسب برایتان باشد.

مجتمع تجاری ایران زمین؛ پاساژی برای همه خانواده

در میان مراکز تجاری زنجان، مجتمع تجاری ایران زمین بهترین گزینه برای یک خرید خانوادگی، همراه یکدیگر است.

این مجتمع عظیم مرکز فروش انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه است. به همین دلیل اعضای چند نفره یک خانواده می توانند به راحتی و بدون اتلاف وقت خرید همگی اعضا را در این پاساژ انجام دهند.

مجتمع تجاری ایران زمین بسیار عظیم و با تنوع زیاد در پوشاک است. اگر وقت کمی برای خرید دارید و در عین حال لباس هایی شیک و با کیفیت می خواهید، حتما به مجتمع تجاری ایران زمین بروید. آدرس این پاساژ نیز زنجان، بین خیابان سعدی و چهارراه انقلاب است.

مرکز تجاری آریا؛ بورس پوشاک زنانه در مراکز خرید زنجان

در شهر زنجان آنقد تنوع پاساژها و مغازه های فروش پوشاک بالا است که می توانید در کمترین فرصت آن چه را که مورد علاقه تان است تهیه کنید.

مرکز تجاری آریا، از دیگر مراکز خرید زنجان است که می توان ان را بورس فروش پوشاک، به ویژه پوشاک زنانه دانست.

این مجتمع با چندین باب مغازه یکی از بهترین پاساژ های این شهر برای تهیه آن چیزیست که احتیاج دارید. آدرس مرکز تجاری آریا را همین حالا یادداشت کنید:

آدرس مرکز تجاری آریا : زنجان، بین چهاراه سعدی و دروازه رشت.

جهت خیابان سبزه میدان و چهارراه انقلاب و سعدی جنوبی؛ خیابان شادی

اگر به زنجان بروید و از اهالی آنجا سراغ زیباترین مکان های شهر را بگیرید، قطعا یکی از آن ها جهت خیابان سبزه میدان و چهار راه انقلاب و سعدی جنوبی خواهد بود.

این جهت پر است از مغازه های صنایع دستی، مس و چاقوی اعلای زنجان. هر آنچه از صنایع دستی زنجان، چاقوها و ملیله کاری ها بخواهید می تواتید به راحتی و با کیفیت بالا در خیابان سبزه میدان پیدا کنید.

در خیابان سعدی، از چهارراه انقلاب، بهترین فروشگاه های ظرف و ظروف و محصولات مسی قرار گرفته است که بهترین مکان برای تهیه سوغات و یادگاری برای عزیزانتان است.

در این محدوده تعداد زیادی از مراکز خرید وجود دارد که کار شما را برای یک خرید عالی و لذتبخش راحت می نماید. اگر مسافر زنجان هستید، حتما در اولین فرصت به جهت خیابان سبزه میدان و چهارر اه انقلاب و سعدی جنوبی بروید و از مغازه های صنایع دستی، پاساژها و محیط شلوغ بازاری لذت ببرید.

فروشگاه هالیدی (تعطیلات)؛ همراه 20 ساله مردم زنجان

فروشگاه هالیدی (تعطیلات) بهترین فروشگاه اسپرت فروشی زنجان است که با بیش از 20 سال قدمت در این شهر قرار گرفته است. این فروشگاه با داشتن بیش از صد مدل پوشاک و کیف اسپرت یکی از محبوب ترین مراکز خرید زنجان است.

فروشگاه هالیدی با تنوع محصولی بالا در طرح و رنگ و کیفیت بسیار خوب محصولات، جزو فروشگاه های محبوب و پرطرفدار زنجان است که مورد توجه مردم بومی و همچنین گردشگران قرار گرفته. در سفرتان به شهر تاریخی و زیبای زنجان، فروشگاه هالیدی را از قلم نیاندازید.

آدرس فروشگاه هالیدی : زنجان، خیابان سرباز، نرسیده به چهارراه سعدی

بیشتر بخوانید :

منبع: مجله دلگرم

به "معرفی کامل مرکز خرید زنجان" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی کامل مرکز خرید زنجان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کامل مرکز خرید زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید