نبرد نهایی چین برای پاکسازی اینترنت شروع می گردد

به گزارش وبلاگ تاوافی به نقل از رویترز، اداره فضای سایبری چین(CAC)اعلام نمود طی عملیاتی دو ماهه رفتارهای آنلاین فریبکارانه از ارتقای جعلی آمار بازخورد محتوا گرفته تا پرداخت مبلغی به هواداران جعلی و افرادی که آنالیز های جعلی می نویسند را ردیابی می نماید.

نبرد نهایی چین برای پاکسازی اینترنت شروع می گردد

این تحقیقات در حالی شروع می گردد که رگولاتورهای چین در چند بخش اقدامات سختگیرانه ای شروع نموده اند و مقامات نیز نظارت بر شرکت های فناوری، املاک، بازی های رایانه ای، آموزش، رمزارز و امور اقتصادی را سخت تر نموده اند.

CAC روز چهارشنبه یک ویدئو کنفرانس برگزار کرد که سازمان های منطقه ای و شهری زیر مجموعه ای از تمام چین در آن حضور داشتند. در بیانیه این سازمان آمده است: در کنفرانس اشاره شد هم اکنون، جعل ترافیک آنلاین ، ارسال اظهار نظر در مقابل دریافت وجه و غیره به حقوق و منافع شهروندان آسیب می زند.

بعلاوه سازمان مذکور اعلام نموده بود این نبرد نهای برای پاکسازی اینترنت است.

چین پیش از این و در امسال، گروه های طرفداری از سلبریتی ها، اندازه استفاده افراد زیر سن قانونی از اینترنت و روایت هایی از رویدادهای تاریخی را هدف گرفته بود که با روایت حزب کمونیست چین متفاوت بود.

البته در بیانیه مذکور نام هیچ شرکت یا فردی ذکر نشده اما طبق آن پلتفرم های میزبان نقد فیلم و کتاب، ویدئوهای کوتاه و شبکه های ا جتماعی تمرکز اصلی این عملیات هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نبرد نهایی چین برای پاکسازی اینترنت شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبرد نهایی چین برای پاکسازی اینترنت شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید