هشدار مهم مجیدی به استقلالی ها

به گزارش وبلاگ تاوافی، یکی از موضوعات مهم در جلسات این روز های کادر فنی استقلال بحث درباره شرایط میزبانی الاهلی و همگروهی استقلال با تیم های عربی در ارتباط با داوری های این دوره است.

هشدار مهم مجیدی به استقلالی ها

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تاوافی، اگرچه استقلال از بازی روبروی الاهلی در آخرین رویارویی اش با این تیم آل سعودی خاطره خوش پیروزی 3-0 در قطر را دارد ولی مجیدی هنوز فراموش نکرده که چطور در دیدار رفت با همین تیم اسیر ناداوری تیم کره ای قضاوت آن بازی شد. آن دیدار در تاریخ 28 بهمن ماه سال 1398 برگزار گشت. مصافی که در کشور ثالث و در شهر کویت در استادیوم جابر الاحمد کویت با شکست کننده کشورمان به پایان رسید. استقلالی ها و به ویژه فرهاد مجیدی قطعا آن دیدار را فراموش نخواهند کرد.

ترکیب استقلال

استقلال در آن بازی با ترکیب: حسین حسینی، محمد دانشگر، نیکولای بودوروف، شاهین طاهرخانی (دقیقه 59- زکریا مرادی)، روزبه چشمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، وریا غفوری (کاپیتان)، میلاد زکی پور، ارسلان مطهری و علی دشتی (دقیقه 76- مرتضی تبریزی) و سرمربیگری فرهاد مجیدی به میدان رفت ولی هر کاری کردند حریف تیم عربستانی و تیم داوری آن مسابقه نشدند.

داوران کره ای!

تیم داوری آن مسابقه که دومین بازی استقلال در گروهش بود برعهده تیم داوران کره ای بود که عبارت بودند از: داور: کو هیون جین، کمک ها: یون کوانج یول - پارک سانگ جون، داور چهارم: کیم دایونگ و ناظر داوری: نظیر محمد از سنگاپور بودند که البته داغ بزرگی بر دل تیم فنی و بازیکنان استقلال گذاشتند.

3 گل قبل از دقیقه 30!

این دیدار خیلی پرسرعت و پرگل آغاز شد. استقلال که انتظار بازی هماهنگ تیم عربستانی را نداشت در دقیقه 16 توسط سلمان الموشر دروازه اش را باز شده دید و حسینی برای اولین بار رفت و توپ را از ته تور بیرون کشید. در ادامه این استقلال بود که سراسر حمله شد و در دقیقه 22 امیرارسلان مطهری با اشتباه حسین عبدالغنی در خط دفاع توپ ربایی خوبی انجام داد و با نفوذ به محوطه جریمه و شوت دقیق روی زمین نتیجه را به تساوی کشاند. 7 دقیقه بعد عبدالرحمن غریب از سمت راست نفوذ بسیار خوبی به محوطه جریمه انجام داد و با ارسال پاس در عمق برای الموشر باعث شد تا این بازیکن با ضربه بغل پا مقابل استقلال دبل کند.

پنالتی وریا غفوری!

این بازی در همان نیمه اول اینقدر پرهیجان دنبال شد که در دقیقه 40 آرش رضاوند در محوطه جریمه توسط مدافع الاهلی سرنگون شد و یک ضربه پنالتی برای استقلال به دست آمد. وریا غفوری پشت این توپ ایستاد اما ضربه محکم او را یاسر المسیلم دفع کرد تا بازی به تساوی نرسد و آه از نهاد کادر فنی بلند شود.

دقیقه تلخ 89 و مشت های فرهاد!

در نیمه دوم هر دو تیم با قدرت به دروازه یکدیگر حمله می کردند ولی این استقلال بود که در نبود دیاباته و قایدی با تکیه بر قدرت تهاجمی مطهری بارها دروازه الاهلی را تهدید کرد. تا اینکه در دقیقه 89 ارسلان مطهری از پشت محوطه جریمه با یک شوت استثنایی گل دوم خودش و تساوی را به ثمر رساند که داور در یک تصمیم عجیب به علت آفساید گل دانشگر را رد کرد و شب مهاجم استقلال را تلخ کرد. درست پس از این گل فرهاد مجیدی و دیگر نیمکت نشینان استقلال با مشت های گره کرده به هوا پریدند ولی پس از چند ثانیه داور آب سردی روی سرشان ریخت!

مظفری: گل درست بود!

پس از پایان بازی بلافاصله کارشناسان داوری به نقد داور کره ای پرداختند. نوید مظفری در همان روز با اشاره به 4 نکته مهم داوری درباره چهارمین نکته گفت: آخرین اشتباه عجیب داور، قبول نکردن گل کاملا واضح مطهری بود. اینکه دانشگر جلوی دید دروازه بان را گرفته باشد، به این معنی است که کاملا جلوی دید دروازه بان باشد که در صحنه گل مطهری، دانشگر 2،3 متر با دروازه بان فاصله داشت. این داوری واقعا یکی از ضعیف ترین داوری هایی بود که دیدم.

شکایت استقلال به AFC!

پس از همان بازی باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به اتفاقات رخ داده در آن دیدار اعتراض کرد گرچه هیچ ترتیب اثری به آن داده نشد.

فرهاد زخم خورده داوری!

حالا و در آستانه بازی استقلال و الاهلی فرهاد مجیدی به شدت نگران داوری برای این تیم و شرایط میزبانی الاهلی در جده است و این موضوع را به شاگردانش گوشزد کرده که بسیار هوشیارانه باید عمل کنند و به داور آتو ندهند.

خبر ورزشی

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هشدار مهم مجیدی به استقلالی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مهم مجیدی به استقلالی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید