پیل پی 50؛ خودت خودرو بساز و لذت ببر!

به گزارش وبلاگ تاوافی، کیت خودرو الکتریکی پی 50 شامل چرخ ها، بدنه، صندلی، غربیلک فرمان، موتور الکتریکی و هر چیز دیگری می شود که برای ساخت این خودرو الکتریکی جمع و جور نیاز دارید.

پیل پی 50؛ خودت خودرو بساز و لذت ببر!

به گزارش عصر ایران، شرکت پیل انجینیرینگ (Peel Engineering) با تولید میکروکار سه چرخ پیل پی 50 (Peel P50) در دهه 1960، توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کرد. در سال 2010، پیل پی 50 به عنوان کوچک ترین خودرو تولید شده تا به امروز ثبت شد. خبر خوب برای دوستداران پیل پی 50 این است که کیت تازهی به افراد این اجازه را می دهد تا یک نسخه مشابه آن را بسازند.

اگرچه تولید پیل پی 50 در سال 1965 متوقف شد، چند تاجر پیروز این برند را احیا کردند. شرکت تازه که به نام پی 50 کارز (P50 Cars) شناخته می شود، نسخه مشابهی از این خودرو سه چرخ معرفی کرده که نسبت به مدل تولیدی اصلی بسیار قابل دسترس تر و همچنین الکتریکی است.

نسخه الکتریکی تازه دارای یک موتور 4 کیلوواتی است که امکان دستیابی به سرعت 45 کیلومتر بر ساعت را برای این خودروی کوچک فراهم می کند. افرادی که در پی نیروی بیشتر هستند نیز می توانند از موتور الکتریکی مد نظر خود به جای موتور 4 کیلوواتی موجود در کیت استفاده کنند.

کیت پی 50 شامل چه چیز هایی است؟

کیت خودرو الکتریکی پی 50 شامل چرخ ها، بدنه، صندلی، غربیلک فرمان، موتور الکتریکی و هر چیز دیگری می شود که برای ساخت این خودرو الکتریکی جمع و جور نیاز دارید. مونتاژ کامل کیت به حدود 50 ساعت زمان نیاز دارد، اما شرکت پی 50 کارز نسخه های کاملا مونتاژ شده را نیز برای فروش عرضه کرده است.

به گفته شرکت پی 50 کارز، این کیت خودرو گزینه ای عالی برای مونتاژ از طریق کاربر به ویژه آن هایی که در زمینه ساخت خودرو تازه کار هستند، محسوب می شود. کیت خودرو پی 50 از آنجایی که پیچیدگی مکانیکی ندارد، بسیار سبک وزن است و مقدار جمع و جوری دارد، مقدمه خوبی برای ورود به هنر خودروسازی است.

برای مونتاژ قطعات به چند ابزار و فضای کمی از گاراژ به مقدار مساحت 6 در 8 فوت (1.8 در 2.4 متر) و البته مقداری صبر و حوصله نیاز است.

قیمت کیت پی 50 برابر با 10379 پوند و مدل مونتاژ شده برچسب قیمت 13972 پوندی را یدک می کشد.

منبع: فرارو

به "پیل پی 50؛ خودت خودرو بساز و لذت ببر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیل پی 50؛ خودت خودرو بساز و لذت ببر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید