ژاوی: دمبله تفاوت را رقم زد، حمله به یک تیم منظم سخت است

به گزارش وبلاگ تاوافی، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا از عملکرد بال فرانسوی اش تمجید کرد.

ژاوی: دمبله تفاوت را رقم زد، حمله به یک تیم منظم سخت است

به گزارش وبلاگ تاوافی، ژاوی هرناندس که تیم تحت هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری مقابل میزبان دسته سومی خود تیم لینارس دپورتیوو به برتری 2 بر یک رسید و راهی دور بعد رقابت ها شد، پس از این بازی درباره مهاجم فرانسوی اش که در این بازی گل تساوی تیمش و گل اول خود در فصل جاری را در دقیقه 63 به ثمر رساند، گفت: ما به دمبله نیاز داشتیم و او هم عملکرد خوبی از خود ارائه داد.

وی افزود: عثمان تفاوت را رقم زد و می توانست گل فوق العاده دیگری هم به ثمر برساند. برای او خوشحالم. از نظر فوتبالی چیزی برای گفتن وجود ندارد، عملکرد دمبله در موقعیت های یک به یک بسیار خوب بود و این چیزی است که ما به آن نیاز داریم. خبر جدیدی هم در مورد موضوع تمدید قرارداد او وجود ندارد.

سرمربی بارسلونا صحبت های خود را اینطور ادامه داد: روز سختی بود چون همه انتظار پیروزی را داشتند، اما فوتبال دیگر اینطور نیست. حمله به یک تیم منظم سخت است. ما می بینیم که همه تیم های لالیگایی گاهی به دردسر می افتند، همه از نظر تاکتیکی و فیزیکی در حال کار کردن هستند. به بازیکنانم گفتم که بهتر از حریف بودند، اما به آنها گفتم که ممکن است دو اتفاق برای ما بیفتد، دفع یا عدم برابری مان با تلاش لینارس و این دقیقاً همان چیزی است که در چند دقیقه اول برای ما رخ داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ژاوی: دمبله تفاوت را رقم زد، حمله به یک تیم منظم سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی: دمبله تفاوت را رقم زد، حمله به یک تیم منظم سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید