کاهش قیمت مرغ در بازار آزاد، نرخ متعادل شد

به گزارش وبلاگ تاوافی، نرخ نو مصوب مرغ 31هزار تومان مشخص شده؛ قیمت این محصول در بازار آزاد نیز کاهش یافته است و در محدوده 33 تا 34 هزار تومان به فروش می رسد.

کاهش قیمت مرغ در بازار آزاد، نرخ متعادل شد

به گزارش گروه مالی وبلاگ تاوافی قیمت مرغ در بازار با نرخ مصوب در حال رسیدن به تعادل است و فاصله آن به حدود 3 تا 4 هزار تومان در هر کیلوگرم رسیده است.

نرخ تازه مصوب مرغ در کشور 31 هزار تومان معین شد که مشاهدات میدانی نیز نشان میدهد که قیمت این محصول در بازار آزاد نیز کاهش یافته است و در محدوده 33 تا 34 هزار تومان به فروش میرسد درحالی که قیمت مرغ در ماه های های گذشته از 40 هزار تومان عبور نموده بود.

بر این اساس نرخ مصوب هر کیلوگرم مرغ برای مصرف کننده نهایی 31 هزار تومان در عمده فروشی 29 هزار تومان و هر کیلوگرم مرغ زنده درب مرغ داری 19 هزار تومان معین شده است.

به نظر میرسد با افزایش فرایند توزیع مرغ در بازار حتی فاصله قیمت مصوب با بازار آزاد کمتر گردد و این محصول به نرخ مصوب خود به فروش برسد.

طلایی مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام در این ارتباط گفت: قیمت مصوب مرغ بر اساس تفاهم با فراوری کننده ها و سازمان حمایت مصرف کنندگان و فراوری کنندگان اجرا شده است و امیدواریم قیمت ها تا سرانجام سال بازار مرغ از ثبات لازم برخواردار باشد.

وی اضافه نمود: اکنون هیچ محدودیتی برای عرضه مرغ در کشور وجود ندارد و احتیاج بخش های مختلف نظیر بیمارستان ها، ادارات، اصناف و مصارف کلان به طور کامل به وسیله شرکت پشتیبانی امور دام تامین میگردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کاهش قیمت مرغ در بازار آزاد، نرخ متعادل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش قیمت مرغ در بازار آزاد، نرخ متعادل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید