گلشیفته فراهانی: باید زندگی ام را از صفر می ساختم

به گزارش وبلاگ تاوافی، خبرنگاران : نیویورک تایمز به عنوان یکی از مهمترین روزنامه های جهان به مناسبت اکران سریال هجوم با گلشیفته فراهانی تبادل نظر نموده است.

گلشیفته فراهانی: باید زندگی ام را از صفر می ساختم

گلشیفته فراهانی در خانواده هنرمند متولد شده است. در فیلم های سینمایی زیبا و به یاد ماندنی بازی گلشیفته فراهانی را شاهده بوده ایم. سال هاست که گلشیفته فراهانی از کشور مهاجرت نموده است. گلشیفته فراهانی در سریال هجوم بازی نموده است. متن گفت و گو با گلشیفته فراهانی را در ادامه بخوانید.

در این مصاحبه نقل قولی از جیم جارموش درباره گلشیفته هست که گفته:من واقعا حضور او را دوست دارم. من شیفته چشمان شیطون و شوخ و شنگ بودن او هستم. گلشیفته روحیه خیلی مثبتی دارد.

گلشیفته در این گفت و گو درباره بازی در سریال هجوم اپل تی وی می گوید گفت:این سریال حیرت انگیزترین تجربه زندگی ام بود. و من همواره دور و برم پر از زنانی مثل آنیشا بودند که زن بودن و مادر بودن را انتخاب نموده اند.من همواره آن ها را می دیدم و خوب می شناختمشان. جالب است که من تنها به یک مدل از زنان حسادت می کنم و آن زنانی هستند که ازدواج می نمایند و یک شبه همه چیز دارند.در حالی که من باید زندگی خودم را از صفر می ساختم. دوستانم می گویند تو هرگز نمی توانی مثل آن زنان باشی،اما حالا باید روزی 14 ساعت حسابی کار کنم!

همکاری گلشیفته فراهانی با کارگردانان مختلف

گلشیفته درباره همکاری با کارگردانان مختلف در یک سریال هم گفت: من یاد گرفته بودم که به کارگردان وفادار باشم، پس این تعویض دائم کارگردان مثل تعویض شوهر بود! مثل این بود که شما با کسی ازدواج نموده بودید و بگویند حالا با یک نفر دیگر زن و شوهر هستید! شما می گویید این کمی برایم ناراحت نماینده است!

مدیریت اینستاگرام گلشیفته فراهانی

گلشیفته درباره اینستاگرام 12میلیون فالوئری که روی این شبکه اجتماعی دارد هم صحبت کرد:حقیقتش ایده ای ندارم که چطور مدیریتش کنم. من خیلی دیر به اینستاگرام پیوستم. و همه چیز را غریزی جلو می برم. به نظرم حقیقت و واقعی بودن کلید اصلی آن است. مدیریت اینستاگرامم خیلی سخت است چون تعداد زیادی مخاطب ایرانی و بین المللی دارم.برای آدم هایی مثل من که در تبعید هستند، انگار در یک برزخ گیر نموده ایم. من اهل فرانسه نیستم، اما حالا بیش از 13 سال است که بیرون ایران هستم.انگار باید برای خودتان یک قاره جدا بسازید که قوانین خودش را داشته باشد و آن را مال خود کنید.

گلشیفته فراهانی دلقک درون دارد

گلشیفته درباره بازی کردن در یک کمدی تمام عیار گفت:من بسیار بامزه هستم! همانقدر که تراژدی و درام در درون من هست، من یک دلقک درون دارم. واقعا دوست دارم کاری بازی کنم که بتوانم درآن بامزه باشم. اولین کسی که این را به من گفت ریدلی اسکات بود وقتی که فیلم یک مشت دروغ را می ساختم به من گفت :در اوج بازیگری یکی از کارهایی که می توانی انجام بدهی بازی در کمدی است. پس آره، امیدوارم که روزی اتفاق بیفتد.

منبع : هنر امروز

منبع: رکنا

به "گلشیفته فراهانی: باید زندگی ام را از صفر می ساختم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلشیفته فراهانی: باید زندگی ام را از صفر می ساختم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید