3 روز بستر اسکای روم رایگان در آنلاین آموزان

به گزارش وبلاگ تاوافی، اسکای روم (SkyRoom) یک راهکار کاربردی برای برگزاری کلاس آنلاین، وبینار، جلسات و کنفرانس های ویدئویی است که مبتنی بر نوآوری های فنی است.

3 روز بستر اسکای روم رایگان در آنلاین آموزان

به گزارش وبلاگ تاوافی، بنابر اعلام آنلاین آموزان، پلتفرم اسکای روم این امکان را فراهم می نماید که چند نفر به طور هم زمان در هر مکان که باشند در یک کنفرانس ویدئویی، کلاس درس، وبینار و یا جلسه شرکت داشته باشند.

اسکای روم چیست؟

اسکای روم فضای امن و باکیفیت بالایی را به کاربران خود ارائه می دهد. این نرم افزار برای اتصال به اینترنت طراحی شده است. بعد از شیوع همه گیر شدن ویروس کرونا، مردم دنیا به صورت مجازی به فعالیت های خود ادامه دادند. برای برگزاری دوره های آنلاین آکادمی ها، شرکت ها، دانش آموزان و ... دست به دامن کلاس های آنلاین شدند.

برای شرکت در کلاس های مجازی به نرم افزارهای مناسب احتیاج است. در این میان اپلیکیشن های زیادی وجود دارد اما اسکای روم به دلیل قابلیت های بالایی که دارد از محبوبیت بالایی برخوردار است. آنلاین آموزان به عنوان یکی از پیروز ترین برگزار نمایندگان کلاس آنلاین، کلاس و رویداد های آنلاین خود را در بستر اسکای روم برپا می نماید.

برگزاری کلاس آنلاین با اسکای روم

برای برگزاری دوره های آنلاین (آموزش آنلاین، وبینار، وب کنفرانس و…) نرم افزارهای متنوعی وجود دارد؛ اما شاید برای کسانی که قصد برگزاری دوره دارند شاید رایج ترین مشکل برگزاری کلاس آنلاین آموزش انتخاب نرم افزار مناسب است.

بسیاری از اپلیکیشن های موجود به نصب پیش احتیاجها و افزونه های مختلفی احتیاج دارند که این امر برای بسیاری از کاربران باعث ایجاد مشکل می شود؛ اما مزیت بزرگی که نرم افزار اسکای روم دارد این است که برای حضور در کلاس های آنلاین در بستر اسکای روم احتیاج به نصب هیچ گونه افزونه، پیش احتیاج یا اپلیکیشن دیگری نیست و کاربر به آسانی می تواند در کلاس یا وبینار آنلاین شرکت کند.

در صورت عدم نصب اپلیکیشن با استفاده از تلفن های هوشمند و تبلت ها (به جز آیفون) احتیاجی به نصب نرم افزار نیست و به راحتی به وسیله مرورگر می توان در بستر اسکای روم در رویداد آنلاین خود شرکت کرد.

مواردی که برای استفاده از اسکای روم احتیاج است شامل مرورگرهای کروم بالای 64 و یا آی او اس بالای 12 است. یکی از مزایای آنلاین آموزان برگزاری کلاس آنلاین و وبینار را در اسکای روم ارائه می دهد.

ویژگی اسکای روم

برای مدرسینی که تعداد هنرآموز بالایی دارند اسکای روم بهترین انتخاب برای حضور در کلاس آنلاین است. برنامه اسکای روم محیط ساده ای دارد و با توجه امکانات گسترده ای که از آن برخوردار است، کار کردن با بسیار آسان است.

برای کاربران فارسی زبان محیط اسکای روم از محبوبیت ویژه ای برخوردار است زیرا این برنامه با محتوای فارسی سازگاری دارد. بعضی از مزایای های منحصربه فرد اسکای روم به توضیح زیر است:

. امکان برگزاری رویداد زنده در سایت کاربر

. دارای محیطی ساده و کاربرپسند

. عدم هرگونه پیچیدگی در استفاده از آن

. عدم احتیاج به پی احتیاج، افزونه و یا برنامه کمکی

. فارسی بودن محیط برنامه

. تنظیم هوشمند کیفیت

. کاهش پهنای باند

راهنمای استفاده از اسکای روم

کاربر برای حضور در هر رویداد آنلاینی که در بستر اسکای روم برگزار می شود از قبل باید یک یک پیوند اینترنتی (لینک) در اختیار داشته باشد. برگزارنماینده دوره آنلاین باید لینک برقراری ارتباط را در اختیار کاربران قرار دهد.

کاربر به آسانی با کلیک روی لینک با فرم ورود روبرو می شود. کاربر، اطلاعات حساب کاربری معین را (شناسه کاربری و گذرواژه) را در بخش های مربوطه وارد می نماید و سپس کافی است که روی دکمه ورود کلیک کند تا بلافاصله وارد کلاس شود.

محیط برنامه از ابزارها و پنجره های مختلفی تشکیل شده است. شما متناسب با نوع دسترسی خود ممکن است به تمام یا بعضی از این ابزارها دسترسی داشته باشید.

ویژگی های اپلیکیشن اسکای روم

قابلیت های آخرین نسخه اسکای روم به توضیح زیر است:

. امکان پخش مستقیم فایل های صوتی و تصویری از روی دستگاه کاربر بدون احتیاج به آپلود

. ارائه اطلاعات مفید در مورد کیفیت اتصال کاربر و شرایط ارسال و دریافت مدیا

. بهبود عملکرد برنامه به هنگام قطع اتصال کاربر و کوشش برای ارتباط دوباره بدون احتیاج به خروج از برنامه

. باز شدن تصویر وب کم در پنجره اصلی برنامه به جای ستون کناری هنگامی که محتوایی ارائه نشده باشد

. جلوگیری از ورود کاربر با نقش ارائه دهنده به رویداد هنگامی که گزینه ابتدا اپراتور وارد شود انتخاب شده باشد

. بهبودهای درون برنامه ای و برطرف مسائل گزارش شده

سؤالات رایج:

آیا ضبط صدا در اسکای روم امکان پذیر است؟

بله امکان پذیر است. برای ضبط کلاس در اسکای روم، افزونه skyroom screen sharing and recording نصب کنید.

برای ثبت نام در اسکای روم چه باید کرد؟

برای ثبت نام در اسکای روم و حضور در کلاس های آنلاین باکیفیت با آنلاین آموزان در ارتباط باشید تا بستر مناسبی برای برگزاری رویدادهای آنلاین شما را مهیا نمایند.

آیا نصب برنامه اسکای روم رایگان هست؟

بله، نصب نرم افزار اسکای روم رایگان است و احتیاجی به پرداخت هزینه نیست.

مشاوره

کلاس های آنلاین در وب سایت آنلاین آموزان به صورت زنده و حضوری برگزار می شود. کلاس های آنلاین در بستر اسکای روم آنلاین آموزان بهترین کیفیت را ارائه می دهد. تیم فنی به همراه واحد پشتیبانی به صورت 24 ساعته در تمام ایام هفته در چت آنلاین سایت و به وسیله شبکه های اجتماعی مانند واتساپ و ... فعال بوده و در صورت بروز مسائل احتمالی یا احتیاج به آموزش نحوه ورود به کلاس آنلاین با هنرجوها ارتباط برقرار می نمایند.

سه روز بستر کلاس آنلاین رایگان به کاربران (مدرسین، مدارس، آکادمی و ...) جدید ارائه می شود. تمامی سرویس های کلاس آنلاین در بستر بیگ بلو باتن، ادوبی کانکت و اسکای روم ارائه می شود. سرویس های نامحدود آنلاین آموزان کلاس هایی با ظرفیت موردنظر شما ارائه می دهد.

جهت برگزاری کلاس آنلاین می توانید با شماره های زیر در تماس باشید.

شماره تماس: 09035044794

شماره تماس: 09021321881

شماره تماس: 09025085258

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "3 روز بستر اسکای روم رایگان در آنلاین آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 روز بستر اسکای روم رایگان در آنلاین آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید