همایشها و نمایشگاه ها

ایگل کرمان موتور معرفی گردید ، مشخصات فنی و امکانات نهایی

ایگل کرمان موتور در واقع همان جک j4 نو است. این خودرو در مشخصات فنی، ظاهر و امکانات تغییراتی دارد. مشخصات فنی و امکانات نو خودرو چیست؟

10 بهمن 1402

کاشیکاری در خانه پدری!

همین حوالی، در هیاهوی شهر، دستانی هنرمند، نقش و نگار می کشند بر دیوارهای سخت و محکم زندگی تا شاید لطافت زندگی در شهر حفظ گردد؛ تا تازه گردد جسم و جانمان به تماشا طبیعتی که حالا با رنگ و نقشی زمینی فضای شهرمان را طراوتی دوباره بخشیده است.

20 فروردین 1402

آیا برترین هتل های ترکیه را می شناسید؟؟

سفر به ترکیه یک اقدام متعادل بین مدرن و قدیمی است و محلی معتبر و لوکس و جایی که شرق به غرب می رسد است. از آنجایی که مسافران زیادی به این نتیجه می رسند که سفر به ترکیه چقدر زیبا، متنوع و ارزان است صنعت توریستی ترکیه در سال های اخیر رشد نموده است. شما می توانید...

20 دی 1401

تصاویر ، رونمایی از تویوتا RAV4 اسپورت 2022

از آنجایی که طیف خودروهای اسپورت GR تویوتا با کارایی بالا همچنان در حال توسعه بوده، شخصیت مسابقه ای آن به مدل های اصلی این شرکت هم رسیده است.

30 مهر 1401

برپایی نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان شاهد و ایثارگر در تبریز

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان شاهد و ایثارگر در نیمه اول آبان سال جاری در تبریز برپا می گردد.

21 مهر 1401

بندهای این ساعت برای گرفتن فشار خون باد می نماید! ، ساعت هوشمندی که نوار قلبی می گیرد

یکی از برترین گجت های ارائه شده در نمایشگاه سال جاری IFA در برلین ساعت هوشمند هوآوی با بندی که برای گرفتن فشار خون باد می نماید، است.

16 شهریور 1401

گفت وگو با مدرسان دوره آموزش پیشرفته خبرگزاری پانا کرمانشاه، فیلم

کرمانشاه (پانا)- دوره آموزش پیشرفته تربیت مدرس خبرگزاری پانا به صورت ویدیو کنفرانس با حضور مدرسان پانا کرمانشاه در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش این استان برگزار گشت.

10 شهریور 1401

ساپینتو: شایسته برد بودیم

سرمربی استقلال تهران با اشاره به اینکه شایسته برد سه بر یک بودیم، گفت: برای قهرمانی علاوه بر بازیکن به نیمکت قوی نیز احتیاج داریم.

28 مرداد 1401

معرفی بهترین اپلیکیشن های ضبط مکالمه برای اندروید و IOS

ضبط مکالمه در ایالات متحده آمریکا و برخی کشورها غیرقانونی محسوب می شود و این یکی از اصلی ترین دلایل پیچیدگی ارائه این ویژگی در تلفن های هوشمند است. از سوی دیگر، گوگل پلی محدودیت هایی را برای اپلیکیشن های ضبط مکالمه ارائه کرده است و آن ها برای انجام این...

23 مرداد 1401

چگونه ویزای قبرس بگیریم؟

قبرس یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی است که گردشگران برای سفر به آنجا باید برای دریافت ویزا اقدام نمایند.

21 تیر 1401

بانک شهر امکان تولید اقساطی کتاب را فراهم کرد، تسهیلات 120 میلیونی با بازپرداخت 5ساله

به گزارش خبرنگاران ، طی سال های اخیر در پی شیوع کویید 19 چرخ های اقتصاد در جهان و ایران به کندی می چرخد، بسیاری از دست اندرکاران حوزه های مختلف مجبور به تعطیل کسب و کار خود شده اند یا اینکه به سختی در حرفه خود به حیات ادامه می دهند.

30 اردیبهشت 1401

سیستمی که سیارک های تهدید کننده زمین را پودر می کند!

اغلب ما احتمالاً از فیلم های آخرالزمانی که در آن سیارکی بزرگ زمین را نشانه گرفته باشد، به وجد آمده باشیم که از جمله آخرین آنها، فیلم Dont Look Up (بالا را نگاه نکن) است. اما این موضوع تنها یک داستان خیال انگیز و مجذوب کننده نیست، بلکه واقعیتی است که دیر یا زود...

4 اردیبهشت 1401

ایرباس از هواپیمای مفهومی خود موسوم به پرنده شکارچی رونمایی کرد

شرکت ایرباس در نمایشگاه هوایی رویال اینترنشنال ایر تتو، از هواپیمای مفهومی خود موسوم به پرنده شکارچی رونمایی کرد.

19 فروردین 1401

فستیوال سالانه تبت برگزار می گردد

در فستیوال تبت که هر ساله در این منطقه برگزار می گردد، گردشگران شاهد رقابت هزاران تبتی هستند که تصاویر باستانی غول پیکر بافته شده با ابریشم طلایی را در نمایشگاه این فستیوال به نمایش گذاشته اند.

1 اسفند 1400

استادیوم کازان آرنا ؛ میزبان بازی ایران ، اسپانیا

استادیوم کازان آرنا شهر کازان روسیه میزبان بازی دوم ایران در جام جهانی 2018 است. بازی ایران اسپانیا در استادیوم کازان آرانا برگزار می گردد.

25 بهمن 1400

بلیط قطار گران نمی گردد

مهرداد تقی زاده سرپرست معاونت مسافری راه آهن در نشست خبری دومین همایش شهرسازی ریل پایه، با بیان اینکه شرکت های ریلی هنوز پیشنهاد افزایش قیمت بلیطت قطار را نداشته اند گفت که هنوز برنامه ای در رابطه با افزایش قیمت بلیط قطار در دستور کار نداریم .

15 بهمن 1400

نبرد نهایی چین برای پاکسازی اینترنت شروع می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، اداره فضای سایبری چین(CAC)اعلام نمود طی عملیاتی دو ماهه رفتارهای آنلاین فریبکارانه از ارتقای جعلی آمار بازخورد محتوا گرفته تا پرداخت مبلغی به هواداران جعلی و افرادی که آنالیز های جعلی می نویسند را ردیابی می نماید.

7 بهمن 1400

واکنش بازدیدکنندگان به ضعف غرفه ایران در نمایشگاه اکسپوی دبی، ناامید و خشمگین شدیم

شرایط نامناسب پاویون ایران در نمایشگاه اکسپو دبی، منجر به اعتراض هموطنانی شد که از نمایشگاه بازدید کرده اند.

27 دی 1400

واشنگتن: امیدواریم ایران پیشرفت های مذاکرات وین را دنبال کند

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه سه شنبه به از سرگیری مذاکرات میان ایران و گروه 4+1 اشاره نمود.

21 دی 1400

مراسم های فرهنگی محور ملاقات مقامات ازبکستان و روسیه

در ملاقات وزیر امور خارجه ازبکستان و نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در زمینه فرهنگی همکارهای دو کشور مورد آنالیز نهاده شد.

30 مهر 1400
تعداد: (41)