بلیط قطار گران نمی گردد

به گزارش وبلاگ تاوافی، مهرداد تقی زاده سرپرست معاونت مسافری راه آهن در نشست خبری دومین همایش شهرسازی ریل پایه، با بیان اینکه شرکت های ریلی هنوز پیشنهاد افزایش قیمت بلیطت قطار را نداشته اند گفت که هنوز برنامه ای در رابطه با افزایش قیمت بلیط قطار در دستور کار نداریم .

بلیط قطار گران نمی گردد

مهرداد تقی زاده، سرپرست معاونت مسافری راه آهن با اشاره به برنامه های راه آهن برای رقابتی کردن قیمت بلیت قطار و هواپیما گفت:

در همه جای جهان سیستم مدیریت تقاضای سفر را برای رقابتی کردن قیمت بلیت انواع حمل ونقل پیاده سازی می نمایند . بعلاوه در مترو از روشی استفاده می نمایند که کسانی که کثیرالسفر هستند بتوانند بلیط های مقرون به صرفه قیمت تری را پیدا نمایند و معتقدند این روش را در راه آهن هم می توان پیاده سازی کرد.

تقی زاده با اشاره به همکاری شهرداری تهران برای ایجاد دسترسی راحت تر به ایستگاه راه آهن تهران به وسیله مترو گفت که ایستگاه خط سه مترو از ایستگاه راه آهن تهران فاصله قابل توجهی داشت که با همکاری شهرداری تهران توانستیم این ایستگاه مترو را به ایستگاه راه آهن نزدیک تر کنیم .

تقی زاده با اشاره به این نکته که برای جانمایی ایستگاه دوم راه آهن تهران به همکاری شهرداری احتیاج داریم اضافه نمود:

از آنجایی که قطار سریع السیر تهران-مشهد در حال ساخت است بنابراین از این ایستگاه فعلی نمی توان به این خط دسترسی داشت . بنابراین از شهرداری می خواهیم برای مشخص ایستگاه دوم راه آهن در شهر تهران یاری کند که این یاری می تواند اقتصادی هم باشد.

منبع: کجارو / دنیای اقتصاد

به "بلیط قطار گران نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط قطار گران نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید