استادیوم کازان آرنا ؛ میزبان بازی ایران ، اسپانیا

به گزارش وبلاگ تاوافی، استادیوم کازان آرنا شهر کازان روسیه میزبان بازی دوم ایران در جام جهانی 2018 است. بازی ایران اسپانیا در استادیوم کازان آرانا برگزار می گردد.

استادیوم کازان آرنا ؛ میزبان بازی ایران ، اسپانیا

ورزشگاه کازان آرنا واقع در شهر کازان روسیه ازجمله ورزشگاه های برگزاری رقابت های جام جهانی، ازجمله بازی ایران اسپانیا است. با جزئیات بیشتر این ورزشگاه، محل دقیق آن، نحوه خرید بلیت و انواع خوراکی های و استراحتگاه های اطراف آن آشنا شوید.

تاریخچه ورزشگاه

کازان آرنا به منظور محل برگزاری کنفرانس تابستانی 2013 و یکی از مراکز بازی های جام جهانی 2018 ساخته شده است.

ساخت ورزشگاه در ماه مه سال 2010 شروع شد و در اوایل سال 2013 تکمیل شد. کازان برای اولین بار در مراسم افتتاحیه 27امین یونیورساید تابستانی افتتاح شد و 11 روز بعد نیز درآن مراسم اختتامیه برگزار گردید. پس از آن دوباره ترمیم شد و تا 26 مه 2014 مسابقه ای در این ورزشگاه برگزار نشد تا زمانی که روسیه و اسلواکی، آنجا یک بازی محبت آمیز انجام دادند.

در سال 2015، ورزشگاه میزبان مسابقات بین المللی شنا Aquatics World بود که زمین فوتبال جایگزین دو استخر شنا شد.

علاوه بر این، کازان آرنا به عنوان یکی از مراکز بازی های جام جهانی 2018 انتخاب شده است که طی آن چهار بازی اول گروهی دور اول، یک شانزدهم نهایی و یک چهارم نهایی برگزار می گردد. این ورزشگاه بعلاوه یکی از چهار مکان بازی های جام کنفدراسیون 2017 بود.

چگونه می توانید به ورزشگاه کازان آرنا بروید

کازان آرنا در شمال شرق شهر کازان، واقع در غرب بندر کازانکا، در حدود 6 کیلومتری از مرکز کازان واقع شده است.

ورزشگاه با تراموا 5 یا 6 در دسترس است. تراموا 5 ایستگاه اصلی Passazhirsky در مرکز کازان در نزدیکی کرملین کازان و ورزشگاه مرکزی سابق روبین است. تراموا 6 کازان آرنا را به مقصدهای شمال کازان متصل می نماید.

بعلاوه می توانید از تریلر 7 که از مرکز کازان می گذرد یا یکی از اتوبوس های محلی که از ورزشگاه عبور می نمایند، بهره ببرید.

خوردن، نوشیدن و خواب در نزدیکی کازان آرنا

کازان آرنا در منطقه بازسازی شده، در ساحل رودخانه کازانکا واقع شده است که عمدتا از بلوک های بزرگ آپارتمانی تشکیل شده است. درحالیکه ممکن است یک رستوران محلی وجود داشته باشد، اما خوردن و نوشیدن در مرکز کازان بهتر انجام می گردد.

مجتمع Riviera، درست بعد از عبور از سد لنینسکی در رودخانه کازانکا که در فاصله 20 دقیقه از کازان آرنا واقع شده است؛ شامل پارک آبی، سینما، مغازه ها و تعدادی از مکان ها برای خوردن و نوشیدن است.

مجتمع Riviera بعلاوه دارای هتل Riviera است که به پارک آبی دسترسی دارد. هتل MANO یک گزینه دیگر است، در غیر این صورت هتل ها در ساحل غربی رودخانه کمیاب هستند. با این حال، تعدادی از خوابگاه های دارای امتیاز خوب مانند Urbis Hostel و Move Hostel و آپارتمان اجاره ای در آن نزدیکی وجود دارد.

بلیت کازان آرنا

بلیت مسابقات را می توانید به صورت آنلاین بخرید، در دفتر بلیت در کازان آرنا یا در هر کدام از مجامع فروش مجاز، هر چند هیچ یک از آن ها در مرکز نیست، قابل خریدن است.

بلیت بازی های خانگی به سه دسته قیمت تقسیم می گردد؛ بلیت های مقرون به صرفه قیمت در دسته بندی قیمت ها از 200.00 روبل (120000 ریال) برای جایگاه در یک گوشه به 700.00 روبل (420000 ریال) برای جایگاه مرکزی در پایه اصلی. قیمت ها برای دسته بندی بالا بین 400.00 روبل (240000 ریال) تا 1٬500.00 روبل (900000 ریال) افزایش می یابند.

تورهای ورزشگاه کازان آرنا

کازان آرنا تورهای ورزشگاهی تنظیم شده ای را ارائه می دهد که شامل منطقه ها VIP، اتاق رسانه، غرفه ها و امکانات کنفرانس است و تقریبا 60 دقیقه طول می کشد. هزینه این سفر 30000 روبل (180000 ریال) است.

منبع: کجارو / stadiumguide.com

به "استادیوم کازان آرنا ؛ میزبان بازی ایران ، اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استادیوم کازان آرنا ؛ میزبان بازی ایران ، اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید