طراحی گرافیکی و چاپ

کارت ویزیت 10 میلیارد تومانی استیو جابز ، عکس

کارت ویزیت بسیار کم یاب استیو جابز که به وسیله شخص او امضا شده است و به دورانی برمی شود که نام شرکت تولیدکننده گوشی آیفون اپل کامپیوتر بود، با قیمت 181٬183 دلار (حدود 10 میلیارد تومان) در حراجی فروخته شد.

4 فروردین 1403

شاهرخ نامه آنالیز می گردد

به گزارش خبرنگاران ، اولین نشست نقد وبررسی ششمین کتاب از مجموعه کتاب های پهلوانان کشتی گیر با حضور محمد قاسمی پور، دانیال قاسمی پرو و میثم رشیدی مهرآبادی در کافه لید برگزار می گردد.

17 تیر 1402

ویروس هایی که می توانند ما را تا 100 سالگی سالم نگه دارند

پژوهشگران دانشگاه کپنهاگ معتقدند، ویروس های باکتری خوار روده می توانند به ما کمک کنند تا 100 سالگی سالم بمانیم.

16 خرداد 1402

قایق شیشه ای لوکس که شما را نامرئی می نماید

جوزف فواکیس طراح مشهور ایده قایق تفریحی 88 متری نامرئی به نام پگاسوس را به اشتراک می گذارد که از شیشه آینه ای ساخته شده است تا آسمان و دریا را منعکس کند. با تحقق این طرح احتمالا راه جدیدی گشورده خواهد شد تا بعضی بتوانند به طور مخفیانه به نقاط مختلف جهان...

21 بهمن 1401

مجموعه تله تئاتر کاتب اعظم کلید خورد

تهران (پانا) - تصویربرداری مجموعه تله تئاتر کاتب اعظم از محصولات مرکز سریال سوره شروع شد و سیامک صفری، امین زندگانی، حدیث میرامینی و نادر فلاح به این پروژه پیوستند.

5 شهریور 1401

16 گوشی میان رده برتر که همین الان می توانید خریداری کنید (تیر 1401)

تب و تاب خرید گوشی های میان رده همچنان داغ است و ما هم در راهنمای خرید برترین گوشی میان رده تیر 1401 خبرنگاران مگ، در بازه 4 تا 11 میلیون تومان 16 محصول را برای شما دسته بندی، معرفی و آنالیز نموده ایم.

2 مرداد 1401

تاکید بر ضرورت تنوع سازی و طراحی پارچه های باتیک براساس سلیقه جوانان

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، تاکید بر ضرورت تنوع سازی و طراحی پارچه های باتیک براساس سلیقه جوانان صورت گرفت.

22 تیر 1401

بانک شهر امکان تولید اقساطی کتاب را فراهم کرد، تسهیلات 120 میلیونی با بازپرداخت 5ساله

به گزارش خبرنگاران ، طی سال های اخیر در پی شیوع کویید 19 چرخ های اقتصاد در جهان و ایران به کندی می چرخد، بسیاری از دست اندرکاران حوزه های مختلف مجبور به تعطیل کسب و کار خود شده اند یا اینکه به سختی در حرفه خود به حیات ادامه می دهند.

30 اردیبهشت 1401

سبقت تالیف از ترجمه در بازار ادبیات کودک و نوجوان ، آماری که بالا و پایین می شود، بازاری که همان بازار است

گاهی ترجمه در صدر آمار نشر است گاهی تالیف. آیا جابجایی عدد و رقم ها در بازار ادبیات و اقبال مخاطبان نیز اثرگذار است یا مثل همیشه آثار ترجمه، قفسه های کتابفروشی را تصرف کرده؟

18 دی 1400

تغذیه مناسب دانش آموزان

کارشناسان تغذیه به دانش آموزانی که اضطراب زیادی دارند و نمی توانند صبحانه مفصل بخورند، توصیه می نمایند از موز و مقداری کشمش استفاده نمایند.

20 آبان 1400

نظریه های مربوط به درد

نظریه های مربوط به درد از زمانی که الگوی نظریه دوگانه گرایی جسم و روح مطرح شد، بطور چشمگیری توسعه و توسعه یافته اند. علی رغم زیبایی در سادگی وظرافت این نظریه، دکارت هنگامی این نظریه را تدوین کرد که

24 مهر 1400

چرا به تجهیزات ارگونومیک احتیاج داریم؟

از عبارت های کامپیوتر و RSI(Repetitive - Strain Injury) در یک جمله بهره ببرید تا بیشتر مردم بلافاصله به فکر سندرم تونل مچ دست بیفتند که البته علت خوبی برای این کار دارند. بسیاری از ما افرادی را می شناسیم که به این عارضه مبتلا هستند و عده ای از آن ها برای رفع نمودن...

27 شهریور 1400

توسعه کمربند امنیتی نظامیان مغربی در صحرای غربی

مغرب از توسعه کمربند امنیتی این کشور در صحرای غربی خبر داد و گفت که تمام راه های نفوذ عناصر جبهه پولیساریو را مسدود کرده است.

25 فروردین 1400

انتشار فراخوان سومین جشنواره ملی لباس کودک و نوجوان

تهران (پانا) - فراخوان سومین جشنواره ملی لباس کودک و نوجوان از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور منتشر شد.

7 دی 1399

پنج اتفاق عجیب در تاریخ انتخابات آمریکا

ویکتوریا وودهال اولین زنی بود که به عنوان نماینده حزب حق برابر نامزد ریاست جمهوری شد. همراه انتخاباتی او و کسی که برای معاونت در نظر گرفته بود، فردریک داگلاس، اولین آمریکایی آفریقایی تبار بود که برای چنین سمتی در نظر گرفته می شد.

14 آذر 1399

خبرنگاران ماجرای ما و جنگ جهانی اول از زبان بهار

تهران- خبرنگاران- کتاب تاریخچه سه سال و نیمه ما و جنگ (1917-1914): روس و انگلیس؛ آلمان، عثمانی و ایران، حاصل جدال قلمی سیدضیاءالدین طباطبایی، مدیر روزنامه رعد و ملک الشعرا بهار، مدیر روزنامه نوبهار است و آنچه این کتاب دارد، نوشته های بهار است در ماه های صفر...

28 شهریور 1399

گلوبال تایمز: حقوق بشر، ابزار سیاسی آمریکا برای حمله به دشمنانش است

یک نشریه چینی نوشت، آمریکا در حالی به عنوان قدرت نخست دنیا مدعی رعایت حقوق بشر در کشور خود است که صدها هزار نفر در اعتراض به تبعیض نژادی و نابرابری ها به خیابان های این کشور آمده اند.

27 مرداد 1399

کشف گروه تروریستی وابسته به داعش در الجزایر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه الخبر چاپ الجزایر، پلیس استان البلیده در الجزایر یک گروه تروریستی متشکل از 10 نفر را شناسایی کرده است.

6 تیر 1399

اعلام کشف سنگ نگاره های 20 هزار ساله در جزیره سولاوسی

براساس اخبار بدست رسیده، کشف سنگ نگاره های 20 هزار ساله در جزیره سولاوسی صورت گرفت.

25 اردیبهشت 1399

محققان کشور در پژوهشی از فناوری نانو به جای آنتی بیوتیک استفاده کردند

پژوهشگر و عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان با همکاری پژوهشگران دانشگاه برلین توانستند با استفاده از نانو مواد گرافنی، راهکاری برای مقابله با ویروس HSV بدون استفاده از آنتی بیوتیک ها ارائه دهند.

16 اسفند 1398
تعداد: (21)