از دل لیگ تیم ملی آماده ای راهی المپیک خواهیم کرد، کرونا ندارم

به گزارش وبلاگ تاوافی، رقابت های لیگ برتر والیبال از اواسط شهریور ماه آغاز خواهد شد و تیم های حاضر در مسابقات، تمرینات خود را در جهت آماده سازی در این رقابت ها پیگیری می نمایند. نارنجی پوشان سایپا نیز با راهنمایی مصطفی کارخانه تمرینات خود را از سه هفته گذشته آغاز کردند اما ابتلای چند تن از بازیکنان و از جمله سرمربی این تیم کار نارنجی پوشان را سخت کرد.

از دل لیگ تیم ملی آماده ای راهی المپیک خواهیم کرد، کرونا ندارم

رضا صفایی بازیکن تیم والیبال سایپا در مصاحبه با وبلاگ تاوافی درباره شرایط جسمانی اش و شرایط تیم والیبال سایپا گفت: خدا را شکر تا امروز به کرونا مبتلا نشدم و از ابتدا در تمرینات تیم حاضر بودم. متاسفانه چند تن از بازیکنان با این ویروس درگیر شدند و به اجبار با تعداد کمی از بازیکنان تمرینات را پیگیری کردیم. شرایط سخت شد چرا که در غیاب بعضی بازیکنان فشار تمرینی زیادی را تحمل کردیم.

پشت خط زن تیم والیبال سایپا اضافه کرد: در تست آخر تعداد کم تری مبتلا بودند و از روز شنبه بازیکنان به تمرینات بازخواهند گشت. امیدوارم با یاری یکدیگر این ویروس را سریع تر شکست دهیم و هیچ تیمی درگیر ابتلای بازیکنانش به کرونا نباشد.

ملی پوش اسبق تیم ملی والیبال تاکید نمود: چند تیم مدعی قهرمانی در لیگ حضور دارند، امیدوارم لیگ پویا و خوبی بدون کرونا داشته باشیم و در نهایت از دلِ لیگ، تیم ملی آماده ای راهی المپیک توکیو کنیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

صفایی در پاسخ به این سوال که با وجود ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان، تیم سایپا می تواند به حالت عادی بازگردد؟ گفت: ابتلای چند بازیکن شرایط را سخت و نگران کننده نموده است، بیماری و دوری از تمرینات شرایط جسمانی بازیکن را تضعیف می نماید و ممکن است در فشار زیاد تمرینات و مسابقات بدن تحلیل رود. امیدوارم با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی شاهد ریشه کن شدن ویروس خطرناک (کرونا) باشیم و مشکل جدی برای هیچ یک از ورزشکاران خوب کشور و مردم پیش نیاید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "از دل لیگ تیم ملی آماده ای راهی المپیک خواهیم کرد، کرونا ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از دل لیگ تیم ملی آماده ای راهی المپیک خواهیم کرد، کرونا ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید