بازدید استاندار خوزستان از نقاط دچار پس زدگی فاضلاب در اهواز

به گزارش وبلاگ تاوافی، خبرنگاران/خوزستان استاندار خوزستان بر لزوم تهیه و اجرای برنامه ای عاجل برای حل مشکل نقاط بحرانی شبکه فاضلاب پیش از فصل بارندگی تاکید نمود.

بازدید استاندار خوزستان از نقاط دچار پس زدگی فاضلاب در اهواز

صادق خلیلیان در بازدید از نقاط دچار پس زدگی فاضلاب در اهواز که پنجشنبه شب (18 شهریورماه) انجام شد، یکی از مسائل اهواز و شهرهای عظیم را شبکه دفع فاضلاب و مهار آب های سطحی اسم و اظهار کرد: امشب بازدید کردیم و دیدیم که در تابستان شاهد پس زدگی فاضلاب هستیم و این نشان دهنده این است که با اولین بارندگی معضلاتی که در دو سال اخیر در شهر اهواز بروز نموده است، سال جاری هم مجددا رخ خواهد داد.

به گزارش وبلاگ تاوافی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، وی اضافه نمود: امشب با چند نفر از مسئولین در این ارتباط، هم تبادل نظر داشتیم و هم به صورت حضوری و نه در اتاق های دربسته از نقاط درگیر بازدید داشتیم تا راهکارهای لازم جهت کاهش این مسائل را پیدا کنیم.

استاندار خوزستان بیان نمود: قرار شد مسئولان ذیربط در سطوح مختلف جلسه ای داشته باشند و با مشارکت شورای شهر، آبفا و شرکت های مرتبط با موضوع و با هماهنگی استانداری، در فرصت به جامانده تا فصل بارندگی برنامه ای عاجل تهیه و اجرایی نمایند و این راهبرد باید در همه شهرهای استان خوزستان دنبال گردد.

استاندار خوزستان شامگاه پنجشنبه ساعاتی پس از آغاز کار در مسئولیت استانداری و در اولین برنامه کاری خود، همراه با اعضای شورای شهر اهواز از نقاط دچار مشکل فاضلاب در اهواز بازدید میدانی کرد و مسائل این حوزه را مورد آنالیز قرار داد.

وی در این بازدید میدانی در تبادل نظر با شهروندان حاضر، مخاطب مسائل آن ها بود و قول پیگیری جهت برطرف مسائل فاضلاب این نقاط را داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازدید استاندار خوزستان از نقاط دچار پس زدگی فاضلاب در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید استاندار خوزستان از نقاط دچار پس زدگی فاضلاب در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید